Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100294 Welke auto kan je het coolste tunen, liefst 1 waar je van die speciale kleurtekeningen kunt opzetten, zoals vlammen enzo, en waar je bijna alles aan kan veranderen en in welke tuningshop kan ik dat het best doen??? grtz
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100295 flammen kun je bij loco low.co dat is een lowrider pimper en bij wheel arch angels kun je de auto totally veranderen.en die zit san fiero en die andere in los santos .
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100296 Welke auto kan je het coolste tunen, liefst 1 waar je van die speciale kleurtekeningen kunt opzetten, zoals vlammen enzo, en waar je bijna alles aan kan veranderen en in welke tuningshop kan ik dat het best doen???grtz het coolste moet je zelf natuurlijk weten; ik vind de slamvan in de Loco Low Co geweldig en alle auto's die in Wheel Angels kunnen zijn meestal wel melig dit zijn ook de twee garages waarbij je body paint kan kiezen, vlammen en zo dus...
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100312 waar is die wheels angels dan? is de meeste linkse garage van san fiero...moet
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100326 je moet wel de, geloof ik eerste, missie van het autobedrijf hebben gedaan...
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100343 er zijn een paar tuningshops wheels arch transfender loco low co en nog een (even de naam kwijt) je kunt daar best mooie auto's tunen hele mooie stickers en noem maar op !! ik tune op dit moment niet zo veel meer bezig met crossen en vliegen
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100350 Welke auto kan je het coolste tunen, liefst 1 waar je van die speciale kleurtekeningen kunt opzetten, zoals vlammen enzo, en waar je bijna alles aan kan veranderen en in welke tuningshop kan ik dat het best doen???grtz het coolste vind ik de Jester, bij WAA
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100353 er zijn een paar tuningshopswheels arch transfender loco low co en nog een (even de naam kwijt) je kunt daar best mooie auto's tunen hele mooie stickers en noem maar op !! ik tune op dit moment niet zo veel meer bezig met crossen en vliegen Er zijn volgens mij toch maar 3 modgarages? Trouwens,op de walktrough kan je er ook alles over vinden. Maar is de Walktrough al online?
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100375 Maar is de Walktrough al online? Had je toch zelf ook even kunnen bekijken :blink: In verband met server-werkzaamheden is de walkthrough momenteel offline. Excuses voor het ongemak.
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101198 slamvan met dat achterwiel overdekt en met die grome vlammen en die coole kleur
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101212 Stratum en Jester en Slamvan zijn het mooiste om te tunen
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101424 nou een remmington met blauwe vlammen zijn ook vet :lol: maar uhm.. vraagje weet iemand hoe het komt dat als ik een wagen een paintjob heb gegeven en ik zet hem in mijn garage en ik sla hem op als ik dan kijk in de garage dan is hij helemaal wit dat is bij heel veel van mijn autos gebeurt
Welke auto kan je het coolste tunen, liefst 1 waar je van die speciale kleurtekeningen kunt opzetten, zoals vlammen enzo, en waar je bijna alles aan kan veranderen en in welke tuningshop kan ik dat het best doen???
grtz