Jump to content
Geplaatst:
comment_999310

Hee,

Hier kan je de merken raten die hier boven in de poll staan. Zeg er ook bij waarom.

1: Maserati en Aston Martin zijn allebij goed. Maar, als ik echt mag kiezen kies ik Maserati. Waarom? Omdat het Italiaans is, en Italiaanse auto's vind ik mooi. Alhoewel, Aston Martin is ook erg mooi hoor! :)

2: Ongetwijfeld Ferrari! Ze hebben echt hele mooie auto's, en zijn ook allemaal snel! :) Natuurlijk die van Lamborghini ook, maar Ferrari vind ik weer wat mooier. :puh:

3: Tja... Ook een goede vraag. Maar, ik denk toch wel Maybach. Ze zijn groot, mooi en hebben veel luxe! Rolls Royce en Bentley ook, maar Maybach vind ik mooier. Maar, zoveel scheelt dat niet hoor! :puh:

Ik heb toestemming van GTA-Sheep, dus dat het topic op slot kan ofzo, wil ik niet zien.

En discusiëren graag via PM of MSN, om spam tegen te gaan. En, ik wil niet dat het topic daarom dicht moet gaan.

Bewerkt: door Flying Dutchman

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Rate maar 81 leden hebben gestemd

1. 1. Maserati of Aston Martin?

• Maserati
      26
    • Aston Martin
      53
  2. 2. Ferrari of Lamborghini?

• Ferrari
      31
    • Lamborghini
      48
  3. 3. Maybach, Rolls Royce of Bentley?

• Maybach
      21
    • Rolls Royce
      31
    • Bentley
      27

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1296791

Aston Martin omdat het gewoon toffe auto's zijn en ook bloedmooi. Ferrari omdat het meer historie heeft dan Laborgini, en omdat Ferrari - in mijn ogen - gewoon het beste automerk is op aarde. Maybach omdat het meer klasse heeft en luxe uitstraalt, maar zo'n wagen zou ik niet kopen. Gewoon doorsparen voor een privéjet!

Geplaatst:
comment_1298023
aston martin ferrari en bentley

eigenlijk vind ik de best auto een porsche of een mercedes

Waarom kies je dan Bentley? Want Maybach is onderdeel van Daimler AG dat weer de eigenaar van Mercedes-Benz is.

Geplaatst:
comment_1298564
aston martin ferrari en bentley

eigenlijk vind ik de best auto een porsche of een mercedes

Waarom kies je dan Bentley? Want Maybach is onderdeel van Daimler AG dat weer de eigenaar van Mercedes-Benz is.

tjah ik wist dat niet hoor ik ken niet zoveel van auto's

Geplaatst:
comment_1299178

Omdat het een keuze uit de poll is wellicht? En het gaat om welk merk hij het beste vindt, niet om welk moederbedrijf achter dat merk zit. Voorlopig is Bentley nog steeds een merk, dus is zijn keuze gewoon in orde.. ^_^

Geplaatst:
comment_1299217
Omdat het een keuze uit de poll is wellicht? En het gaat om welk merk hij het beste vindt, niet om welk moederbedrijf achter dat merk zit. Voorlopig is Bentley nog steeds een merk, dus is zijn keuze gewoon in orde.. ^_^

Maar een Maybach lijkt erg veel op een Mercedes,daarom vond ik zijn keuze nogal verbazingwekkend.

Geplaatst:
comment_1299221
Maar een Maybach lijkt erg veel op een Mercedes,daarom vond ik zijn keuze nogal verbazingwekkend.

Dat snap ik, maar in dit topic wordt de keuze (met opzet van de topicstarter) beperkt tot een aantal opties.. Vandaar mijn opmerking.. =)

Geplaatst:
comment_1299256
Maar Maybach staat ook tussen die keuzes. En nu weer Ontopic A.U.B.

Dus? Maybach is nog altijd geen Mercedes, ook al is het van hetzelfde moederbedrijf.

Mag ik je er overigens op attenderen dat je geen Moderator bent.. =)

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.