Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_999470

The Keeper of Sprunk Factory!

Ik reed in de nacht langs de Sprunk fabriek.. Dus ik dacht: effe kijkje nemen.. ik kom binnen schiet wat in het rond en iemand in viel me aan!

Ik schoot hem dood en hij had een jasje aan waarop stond: Crew!

EEn oud medewerker van sprunk?

post-93588-1211813028_thumb.jpg

• Reacties 220
  • Bezichtigingen 24.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1000771

Hoe kom jij aan al die zever.

Ik bedoel je komt hier bijna elke dag aan met een mythe ?

Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S

Je bent aan een kaai en je vertelt erbij dat er vrouwen zelfmoord plegen.

Zoek gerust verder :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1000817

Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S

Ik bespreek al deze diingen met heel veel mensen en ik zoek op gta elke dag naar mythes die mensne mij vertellen ;) en wat ik vertel zijn geen leuegsn alleen waarheid;)

Geplaatst:
comment_1000881

Ik bespreek al deze diingen met heel veel mensen en ik zoek op gta elke dag naar mythes die mensne mij vertellen ;) en wat ik vertel zijn geen leuegsn alleen waarheid;)

Bewijs ^_^

Het is toch niet de gewoonte van Rockstar om zo geheimzinnige dingen te steken in GTA's? Waarom zouden ze het nu wel doen ???

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1000922

Bewijs ^_^

Het is toch niet de gewoonte van Rockstar om zo geheimzinnige dingen te steken in GTA's? Waarom zouden ze het nu wel doen ???

Lol laat maar jij hebt geen verstand van gta xD

Moet je eens kijken hoeveel myths er in San andreas zitten en de producers va gta 4 zeiden zelf er zuden meer geheimzinnige dingen inzite an voorgaande delen;)

Geplaatst:
comment_1001247

Bewijs ^_^

Lol laat maar jij hebt geen verstand van gta xD

Moet je eens kijken hoeveel myths er in San andreas zitten en de producers va gta 4 zeiden zelf er zuden meer geheimzinnige dingen inzite an voorgaande delen;)

Volgens mij zaten er juist nauwlijks (geen?) mythes in SA. Noem er eens een paar...

Geplaatst:
comment_1001406
Bigfoot, Ufo's, Ghostcars, Leatherface ofzo. Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn he. Het is maar waar je in wil geloven enzo

het is niet om in te geloven het is mijn en nika zijn taak om te kijken of het waar is of niet dus een feit of niet

zoals ratman geen feit

sprunk keeper geen feit

serial killer is een feit

Geplaatst:
comment_1001408
Bigfoot, Ufo's, Ghostcars, Leatherface ofzo. Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn he. Het is maar waar je in wil geloven enzo

Ja, maar die zater er niet in! Het waren gewoon GTA-spelers die het verzonnen!

Zelfde nu, zoals ik al zei heirboven, je kan gewoon alles verzinnen wat je wil dan.

Geplaatst:
comment_1001448
hou eens op jullie, daar heb je pm voor, straks wordt ook dit topic gelock en als je dat niet wil moet je stoppen met elkaar af te zeiken :duh:

Ik zeik niemand af, van mij mag hij zo'n groepje oprichten hoor. Ik zeg alleen dat hij van een kale reis zal terugkomen.

Geplaatst:
comment_1001452

Ik heb een nieuwe:

Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd.

Geplaatst:
comment_1001458
Ik heb een nieuwe:

Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd.

zou kunnen dat je niet te ver van de map af kan bij vice city respawnde je gewoon aan de andere kant maar zou mogelijk kunnen zijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.