Jump to content
Geplaatst:
comment_1000488

t viel me gewoon op dat hier nog geen topic over was. GRID is een racegame van codemasters die vrijdag uitkomt, als ik gamekings geloof. het is een hele vette racer.

ik heb wat filmpjes gemaakt van de demo:

geloof me, de game word vet. deze komt zeker weten in mijn collectie

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 5.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1029702
Waarom kopieer en plak jij altijd alles precies van jou bron?

Waarom quote jij altijd koeienberichten waardoor de pagina uitrekt? :7

Het is echt een gruwelijke game :7 Pro Street is hierbij gewoon dikke stront. De graphics zijn, net zoals bij DiRT, geweldig en de gameplay is briljant. Ik vind het een goede game die de gulden middenweg heeft gevonden tussen arcade en sim racing. Hardcore racers kunnen goed aan de slag, maar als n00b hoef je niet bang te zijn dat het te last is. Perfect!

Geplaatst:
comment_1034452
Ik heb de game vandaag pas gekocht,ik kan alvast zeggen het is een mooie racer.Alle respect voor de makers _O_

Ik heb hem ook maar gehaald, en het overtrof al mijn hoge verwachtingen. Eindelijk weer eens een echt goede racegame, na 3 jaar lang bagger uit de Need for Speed franchise. Deze game is minstens gelijkwaardig aan Forza en Gran Turismo, maar of hij het niveau van Gran Turismo 5 haalt betwijfel ik nog. Hoe dan ook, een must have game voor de racefanaten :)

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1061708
Ik heb de game vandaag pas gekocht,ik kan alvast zeggen het is een mooie racer.Alle respect voor de makers _O_

Ik heb hem ook maar gehaald, en het overtrof al mijn hoge verwachtingen. Eindelijk weer eens een echt goede racegame, na 3 jaar lang bagger uit de Need for Speed franchise. Deze game is minstens gelijkwaardig aan Forza en Gran Turismo, maar of hij het niveau van Gran Turismo 5 haalt betwijfel ik nog. Hoe dan ook, een must have game voor de racefanaten :)

Je kan moeilijk Gran Turismo en Forza Motorsport 2 er mee vergelijken. Die zijn sim. GRID is arcade. Beste Sim is RACE reeks btw :) ( ook binnenkort op Xbox 360.)

Het is een top game. Hier gebeurd teminste wat in :)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1099818

Mijn Grid Filmpjes, Alleen van drift :puh: van goed naar slecht lol

het meest drift punten wat ik heb gehaald is als het goed is 370 miljoen punten tussen de 5 a 10 rondes

a51b6d0d2e145d6ef1b33b18496ed0b96ac2178f.jpg

Bewerkt: door The Distortion

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1130571
Pendulem - Slam :dans:

het is Pendulum :puh:

on topic:

Ik heb de demo ervan, maar zijn de geluiden van de auto's net zo slecht als in de demo?

de geluiden vind ik namelijk een van de slechtere punten...

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_1517981

Hier komt een enorme bump, maar anders krijg ik weer het kritiek dat er al een topic over is. Daarom heb ik extra in de racegames lijsten gekeken, en ik zag dit spel afgelopen zaterdag in de gamerekken van Bart Smit nog liggen voor 30 euro, met goeie reviews van o.a. GameKings (TMF). Ik vraag me even af (belangrijk voor mij): kun je in deze game je eigen auto samenstellen, of krijg je (zoals in bijv. DiRT 2) gewoon een auto aangewezen met stickerpacks enzo?

Geplaatst:
comment_1517993

Hier komt een enorme bump, maar anders krijg ik weer het kritiek dat er al een topic over is. Daarom heb ik extra in de racegames lijsten gekeken, en ik zag dit spel afgelopen zaterdag in de gamerekken van Bart Smit nog liggen voor 30 euro, met goeie reviews van o.a. GameKings (TMF). Ik vraag me even af (belangrijk voor mij): kun je in deze game je eigen auto samenstellen, of krijg je (zoals in bijv. DiRT 2) gewoon een auto aangewezen met stickerpacks enzo?

Je hebt de keuze uit verschillende auto's die je kan kopen voor bepaalde races en je kan daar verder niks aan aanpassen, maar je mag zelf de sponsor stickers en de kleurensamenstelling van je auto doen...

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_1519449

Ik heb het al gekocht, samen met NFS Shift en nog wat andere games.. qua uiterlijk vind ik Race Driver net wat beter en realistischer dan NFS Shift, maar de besturing is vrij scherp naar mijn mening. Toch ben ik dik tevreden!

• 3 years later...
Geplaatst:
comment_1992410

Grid is echt leuk spel, en voor degenen die het online willen spelen gewoon ff gameranger downloaden:p

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het vrij snel saai vond.

Vroeger had ik het nog wel eens ( met bullittrap :sigaar: ) gespeeld, maar het koste veel ruimte en echt een racer ben ik helaas niet :puh:

Bewerkt: door commando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.