Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_100458

Topic title is misschien niet voor iedereen duidelijk:

mmorpg: massive multiplayer online role playing game

oftwel een online spelletje waar je met duizenden gamers je karakter zo sterk mogelijk maakt of zo rijk mogelijk wordt enzo

speel jij er één? zo ja,welke? zo nee,het is een echte aanrader als je je verveelt op het internet

ik speel Belikeme en zit er in de best verdienende clan van het hele spel

• Reacties 169
  • Bezichtigingen 31.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_146017
Mij vriend is op het moment ook bezig met een text based game. Hij is op het moment druk aan alle scripts. Heb een voorproefje mogen zien en zag er mooi uit.

Text based games speel ik ook wel eens. Het wordt toch niet weer zo'n wannabe Criminal-look, Exabyte? :lol:

Geplaatst:
comment_146323
Mij vriend is op het moment ook bezig met een text based game. Hij is op het moment druk aan alle scripts. Heb een voorproefje mogen zien en zag er mooi uit.

Text based games speel ik ook wel eens. Het wordt toch niet weer zo'n wannabe Criminal-look, Exabyte? :lol:

Het wordt iets apart. ;)

Misschien ook met 3d personages.

Geplaatst:
comment_146499

Text based games speel ik ook wel eens.

Text-based games vind ik dus zooooo saai <_<

Geplaatst:
comment_146622

Text based games speel ik ook wel eens.

Text-based games vind ik dus zooooo saai <_<

Runescape is also text based met 3d elementen er in.

Geplaatst:
comment_146771
Ik heb ook horen zeggen dat ze een MMORPG aan het maken zijn of gaan maken van Lord of the Rings

klop er komt een mmorpg spel van lord of the rings als het goed is heet die middle earth online http://lotro.turbine.com als het goed is is dit de site anders kijk op ign.com moet je ma ff zoeken na lord of the rings online

Geplaatst:
comment_146778

in amerika hebben ze een paar website's waar je accounts kunt kopen voor boven de 500 dollar.

die bedrijven betaale romeense mensen geld en dan gaan hun voor jouw een accountje maken van boven lvl 80 (runescape)

en world of warcraft een account van 50.

allemaal heel duur, toch hebben die bedrijven tientallen klanten per week

----

zelf speel ik af en toe runescape

Geplaatst:
comment_146916

Het leuke is, dat ik vorige week naar mijn broer ging en daar het spel WOW (World of Warcraft) gespeeld, ik vond het zo mooi dat ik een paar dagen daarna (gisteren dus) gelijk het spel hebt gekocht. :D

Dit spel is gewoon zo fantastich! zo groot, zo mooi, zoveel kanten die je op kan....gewoon geen woorden voor.

Ik zat dernet te spelen, en ik snapte iets niet, en toen kwam mijn broer online, dus vroeg ik aan hem hoe dat moest.

Hij zei: ik kom wel ff naar je toe in het spel, dat duurde in werkelijkheid 20 minuten en toen stond ie opeens voor me, en hebben we samen het ''probleempje'' opgelost.

Dat vind ik dus zo mooi aan het spel, mijn broer zit bij zijn thuis het spel te spelen en ik zit gewoon achter mijn computer, en terwijl we allebei kilometers van elkaar verwijderd zijn, kunnen we toch samen in het zelfde spel spelen.

Ik raad dit spel echt aan diegene die MMORPG spellen mooi vinden. kunnen we samen spelen :puh:

Geplaatst:
comment_147162
Ik zou liever Guild Wars kopen die kost niks online WoW wel

Ja daar heb je wel gelijk in, maar WOW is veel groter dan GW en je kan er veel meer dingen mee doen. ;)

Ok dan is GW grafisch miscchien wel mooier, maar omdat je betaald voor WOW gaan die mensen die het hebben opgericht elke maand het spel verfrissen, dus als je op een gegeven moment langzaam door het spel loopt, fixen hun dat weer.

En zoals ik al zei: is WOW gewoon veel groter dan GW en kan je meerdere opties doen dan in GW.

WOW kost 15 euro voor 30 dagen onbeperkt games...vind ik wel meevallen.

Geplaatst:
comment_149583
Ik speel Runescape, op dit moment begint het wel al wat te vervelen <_< .

dat hebben de meeste mensen

als ze het ontdekt hebben vinden ze het chic

en als je alles ontdekt hebt vind je het saai

meestal na een week of 3

Geplaatst:
comment_149597

blah ik speel de echte mmorpg's

hier een lijstje:

ben in The Matrix Online closed beta geweest en gespeelt voor 1 maand

Speelde World Of Warcraft maar ben lvl 60 en word saai -.-

Speelde Planetside speel niet meer omdat er te veel uitbreidingen kwamen die je alemaal moest kopen...

Nu speel ik die gratis mmorpg's (PristonTale)

en ikke w8 op GTA:SA op pc :puh: maja das geen mmoprg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.