Geplaatst: 28 mei 200817 jaren comment_1001116 mag ik van iemand misschien ook de vorbisfile.dll hebben? mijn sa is zojuist opnieuw geïnstalleert maar de vorbisfile.dll is er niet meer dus hij werkt niet? alvast bedankt
Geplaatst: 28 mei 200817 jaren comment_1001118 Normaal, als je je spel opnieuw geinstaleerd hebt, moeten alle files erin zitten, anders heb je iets met je spel (illigaal ofzo.).
Geplaatst: 28 mei 200817 jaren Auteur comment_1001119 Normaal, als je je spel opnieuw geinstaleerd hebt, moeten alle files erin zitten, anders heb je iets met je spel (illigaal ofzo.). hij is orgineel maar mijn vorbisfile.dll is weg gevonden maar nu moet ik nog de eax.dll hebben of hoe dat maar mag heten. de foutmelding: san andreas kan niet worden gestart wegens bestand te kort de EAX.dll Bewerkt: 28 mei 200817 jaren door claud
Geplaatst: 28 mei 200817 jaren comment_1001123 Normaal, als je je spel opnieuw geinstaleerd hebt, moeten alle files erin zitten, anders heb je iets met je spel (illigaal ofzo.). hij is orgineel maar mijn vorbisfile.dll is weg hoe komt het dat je virus hebt of ben je zelf gAAN spelen met de cd binnen in
Geplaatst: 28 mei 200817 jaren Auteur comment_1001126 Normaal, als je je spel opnieuw geinstaleerd hebt, moeten alle files erin zitten, anders heb je iets met je spel (illigaal ofzo.). hij is orgineel maar mijn vorbisfile.dll is weg hoe komt het dat je virus hebt of ben je zelf gAAN spelen met de cd binnen in nee. alleen ik heb een eax.dll nodig nu en nog veel meer denk ik AAAA.UUUUU.BBBBB help me amders kan ik niet meer op de camping gta spelen
Geplaatst: 28 mei 200817 jaren comment_1001181 eax.dll Het is niet ingepakt met WinRAR, dus je kan het gewoon zo downloaden en plakken
mag ik van iemand misschien ook de vorbisfile.dll hebben? mijn sa is zojuist opnieuw geïnstalleert maar de vorbisfile.dll is er niet meer dus hij werkt niet?
alvast bedankt