Jump to content
Geplaatst:
comment_1001175

Dit topic is bedoelt om je vervelende momenten met mensen online te kunnen luchten.

Ik heb een de missie dat je petronovic van de politie moet redden gedaan. Ik was met die gast in zoon bagage karretje de politie aan het ontwijken. Eenmaal aangekomen op bestemming moesten we nog even op iemand wachten om de cutscene te activeren ofzo. Gaan er twee mensen als idioten op de auto schieten van die gast die we moeten beschermen. Hij ging dus dood, mission failed, na 15 minuten. :@:duh:

EDIT: Grootste MPIV: General topic. Hollanders (en een paar belgen :puh: ) houden van klagen. :schater:

Bewerkt: door IV trailer

• Reacties 199
  • Bezichtigingen 15.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1194541

Ik was niet lang geleden in een Free mode server met rocket bezig, alleen daar was het een gewoonte om de nieuwste speler in het spel constant te vermoorden. Je werd zeg maar vermoord totdat er weer een nieuwe speler kwam, opzich wel grappig. Maar niet als je zelf aan de beurt bent :sigaar: .

Bewerkt: door Fiegel5

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1216588
Ik was niet lang geleden in een Free mode server met rocket bezig, alleen daar was het een gewoonte om de nieuwste speler in het spel constant te vermoorden. Je werd zeg maar vermoord totdat er weer een nieuwe speler kwam, opzich wel grappig. Maar niet als je zelf aan de beurt bent :sigaar: .

Dat klinkt wel lollig, om zo opgejaagt te worden. Ik zou me gewoon verbergen in een oud flat gebouw ofzo ^_^

Geplaatst:
comment_1226029

Ik had ook een keer met Hangman NOOSE dat zo'n irritatne Spaanse malloot alleen maar op ons zat te knallen, ga dan gewoon iets anders doen dan ons vervelen...

Meteen maar een Avoided Player gemaakt, en dus nooit meer tegen gekomen

Weet iemand misschien hoe het kan dat ik echt nog nooit iemand van b.v. dit forum ben tegen gekomen, ik zie genoeg namen voor X-Box Live, maar ik kom altijd bij een paar gasten in de kamer waarbij ik vrijwel altijd zit :duh:

Wordt soms wel een beetje saai

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.