Jump to content

Welke muscle car vind jij het fijnste, mooiste etc. ?

Muscle cars 45 leden hebben gestemd

1. 1. Welke vind je het best

• Dukes
      11
    • Sabre GT
      24
    • Stallion
      7
    • Vigero
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1001280

Hier is al een topic over, misschien kun je de zoekmachine gebruiken en dan vind je hem wel. Ik vind trouwens de Dukes het beste aangezien ik al die andere speciale auto's nooit tegenkom.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1001283
Hier is al een topic over, misschien kun je de zoekmachine gebruiken en dan vind je hem wel. Ik vind trouwens de Dukes het beste aangezien ik al die andere speciale auto's nooit tegenkom.

die zocht ik al maar kon eem niet vinden :?

EDIT: heb eem al gevonden is over sportcars en muscle cars ;)

Bewerkt: door Destilios

Geplaatst:
comment_1001568

die zocht ik al maar kon eem niet vinden :?

EDIT: heb eem al gevonden is over sportcars en muscle cars ;)

Het zelfde toch ?

Geplaatst:
comment_1001845
Ik vind de Stallion het lauwst. Vooral met de motor die uit de motorkap komt zetten..

dat heb ik nog nooit gezien, alleen bij een Dukes, die ook mijn favo muscle is...

Dan heb ik volgens mij die twee door elkaar gehaald xD

Geplaatst:
comment_1002156
Ik vind de Stallion het lauwst. Vooral met de motor die uit de motorkap komt zetten..

dat heb ik nog nooit gezien, alleen bij een Dukes, die ook mijn favo muscle is...

dat zeg ik

Dat is toch ook bij de Dukes?

maja Sabre GT FTW

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.