Geplaatst: 28 mei 200817 jaren comment_1001497 Hoe moet je online spelen?? ik had me internet kabel in de xbox geduwd mar dat werkt niet
Geplaatst: 29 mei 200817 jaren comment_1002130 En ook dit topic is getransformeerd naar een topic waar weer een console-war wordt uitgevochten..[/font]Ik voel hem aankomen Als iedereen gelukkig is met zijn eigen console, dan is het toch goed. Precies mijn punt Speel wat je wilt op welke console/computer/handheld dat je wilt.... Iedereen in z'n waarde laten maar niet iedereen hier op het forum denkt daar zo over zie de eerdere topics waar al een console-oorlog werd uitgevochten
Geplaatst: 29 mei 200817 jaren Auteur comment_1002161 Bij Test Xbox LIVE Connection zegtie bij Network Adapter: Wired en bij IP Adress Failed wat moet ik doen
Geplaatst: 29 mei 200817 jaren comment_1002184 Bij Test Xbox LIVE Connection zegtie bij Network Adapter: Wireden bij IP Adress Failed wat moet ik doen Hoort hier eigenlijk niet volgens mij, maar zo te zien kan je XBOX je DHCP server (je router) niet vinden. Dat kan aan de instellingen op je router te maken hebben, of netwerk kabel van je xbox is verkeerd aangesloten. Je kan ook proberen de xbox handmatig te configureren. Bewerkt: 29 mei 200817 jaren door zfn
Geplaatst: 29 mei 200817 jaren comment_1002366 ik had ze allebij maar rrod heeft dat verpest:@ dat is al een tijdje geleden gebeurt ik ben er gelukkig al overheen:D
Geplaatst: 29 mei 200817 jaren comment_1002429 ik had ze allebij maar rrod heeft dat verpest:@ dat is al een tijdje geleden gebeurt ik ben er gelukkig al overheen:D Of je had je Xbox gewoon even kunnen sturen naar Microsoft. Je hebt 3 jaar garantie voor RROD. Of had je hem al langer dan 3 jaar dan?
Hoe moet je online spelen??
ik had me internet kabel in de xbox geduwd mar dat werkt niet