Heb een Virus, Run.exe.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Hooi,
Ik was gister een no-cd crack voor een spel aan het downloaden, totdat ik erachter kwam dat het een virus was.
Het is een Run.exe virus, en van internet ben ik erachter gekomen dat het een flinke virus is.
Het is onherkenbaar door virusscanners en soms antispyware programma's, ik ehb AVG,NOD en Ad-Aware en nog een internet-virusscanner geprobeerd.
Maar Hitman Pro liep vast.
Nu is het best ernstig, ik krijg pop-ups van 'anti spyware programma's' en 'virusscanners'.
Mijn startmenu mist een aantal dingen, van de 35 pictogrammen heb ik er nog 6 over.
En een raar ding, mijn klokje is verandert!
Niet van tijd, maar van tekst, nu staat er 20:01: VIRUS ALERT!
Ook als ik bij programma's kijk, en dan naar gewijzigt of aangemaakt, dan staat er 20:01: VIRUS ALERT!, wel willekeurige tijd.
En mij bureablad is nu een website, een witte website.
Rechts onder knipt een plaatje met Virus detected.
Gister was het nog erger, krijg taakbeheer niet open, kon niet bureaublad aanpassen, en nog meer van dit soort gekut.
Het heeft ook me herstelpunten verwijdert, en heeft een administator account aangemaakt.
Nog wat screens:
Hier dit domme venstertje, weet niet of dit 'echt' van MS is.
Kreeg wel gratis pictogramme erbij, die naar een link gaat voor nog meer spyware.
Mijn opgeruimde startmenu.
Hading als je niet weet dat je een virus hebt.
Kan iemand me asjeblieft helpen?
Formateren is een idee, maar heb nog rommel dat ik wil bewaren, dus moet nog ff denken of ik het niet kan oplossen.
Greetz
Edit, ik kan ook niks downloaden :S
Bewerkt: door FerryN