Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_100779 hee, hebben jullie dat ook wel eens gezien?? een leven brandweer man in een ontplofte brandweer auto zien rijden . ik heb een keer een brandweer auto opgeblazen en toen kwam die brandweerman eraan en die gaat er in zitten !!! :unsure: :unsure: en rijd ook nog weg VREEMD Bewerkt: 26 februari 200520 jaren door peter99
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_100976 Spelen jullie dezelfde game? ik heb deze bugs behalve die gym bug nog nooit gehad!!
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_101163 heb ik ook gehad ik had een politie wagen kapot geschoten en toen drukte ik op driehoekje en ik ging er in en gaf gas en 1 wiel begon te draaien de anderen lagen eraf :blink: :blink: :blink:
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101174 heb ik ook gehad ik had een politie wagen kapot geschoten en toen drukte ik op driehoekje en ik ging er in en gaf gas en 1 wiel begon te draaien de anderen lagen eraf :blink: :blink: :blink: Hahahahahah vet cool ik ga dat allemaal proberen kijken of mij dat ook lukt :lol:
hee, hebben jullie dat ook wel eens gezien?? een leven brandweer man in een ontplofte brandweer auto zien rijden .
ik heb een keer een brandweer auto opgeblazen en toen kwam die brandweerman eraan en die gaat er in zitten !!! :unsure: :unsure: en rijd ook nog weg
VREEMD
Bewerkt: door peter99