Ten eerste is het al weer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost maar goed, ben druk met school enzo.
Ten tweede weet ik niet of ik in het goede forum gedeelte zit, anders even verplaatsen a.u.b.
Oke, ik heb een probleem met mijn telefoon, de Sony Ericsson K750i.
Het zit namelijk zo,
Als ik bijvoorbeeld 20 liedjes erop wil zetten, dan selecteer ik 20 liedjes, en synchroniseer ze, via Windows Media Player 11. Maar als ie dan klaar is met synchroniseren, klik ik links onderin op dat icoontje en doe ik
"USB-apparaatvoor massaopslag - Station (G:) veiligverwijderen".
Maar, als ik dan in mijn telefoon naar mijn muziek ga, zie ik maar 7 liedjes ofzo. Dus hij slaat gewoon liedjes over .
Heeft iemand hetzelfde probleem en/of weet je mischien hoe dit te verhelpen is?
Ten eerste is het al weer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost maar goed, ben druk met school enzo.
Ten tweede weet ik niet of ik in het goede forum gedeelte zit, anders even verplaatsen a.u.b.
Oke, ik heb een probleem met mijn telefoon, de Sony Ericsson K750i.
Het zit namelijk zo,
Als ik bijvoorbeeld 20 liedjes erop wil zetten, dan selecteer ik 20 liedjes, en synchroniseer ze, via Windows Media Player 11. Maar als ie dan klaar is met synchroniseren, klik ik links onderin op dat icoontje en doe ik
"USB-apparaatvoor massaopslag - Station (G:) veiligverwijderen".
Maar, als ik dan in mijn telefoon naar mijn muziek ga, zie ik maar 7 liedjes ofzo. Dus hij slaat gewoon liedjes over
.
Heeft iemand hetzelfde probleem en/of weet je mischien hoe dit te verhelpen is?
Post het a.u.b. want het is erg irritant.
Alvast bedankt
.
Mr. Sugo.
Bewerkt: door Mr. Sugo