Ik kon gewoon met iedereen multiplayer spelen, maar met een paar vrienden van me was het heel de tijd het geval dat ik na een aantal minuten direct 'the connection...' je kent het wel.
Dus ik zoeken op internet, en vaak is de oplossing je porten forwarden(poort UDP 88 en poort UDP&TCP 3074, als je dit niet snapt en geen experia box hebt van kpn PM Me voor een veeeel snellere xbox/ps3 online) maar nadat ik dit had gedaan werkte het nog steeds niet, mijn NAT(waar het dus aan ligt) was nog steeds strict. Ik heb een experia box van kpn(zon ding voor internet plus bellen enz)
Nadien bel ik maar als laatste optie de xbox helpdesk op. En ja hoor., kpn heeft de poorten geblokkeerd van de xbox en ps3, voor hun eigen gewin want kpn heeft geen deal kunnen maken met xbox en ps3 ofzo?? Maar anyway, de oplossing is(als je een experiabox hebt en problemen hebt, anders gewoon ff porten forwarden) Bel de KPN op en (zeg vooral niets over je ps3 of xbox want dan gaan ze je NIET helpen) zeg dat je wilt gamen maar je box blokkeerd en dat je een alternatieve experiabox wilt(of router). deze sturen ze dan binnen 5 dagen op en dan heb je een router waar deze poorten niet zijn geblokkeerd. Problem solved!
Hoi,
Ik heb een probleem met mijn multiplayer(had!!
)
Ik kon gewoon met iedereen multiplayer spelen, maar met een paar vrienden van me was het heel de tijd het geval dat ik na een aantal minuten direct 'the connection...' je kent het wel.
Dus ik zoeken op internet, en vaak is de oplossing je porten forwarden(poort UDP 88 en poort UDP&TCP 3074, als je dit niet snapt en geen experia box hebt van kpn PM Me voor een veeeel snellere xbox/ps3 online) maar nadat ik dit had gedaan werkte het nog steeds niet, mijn NAT(waar het dus aan ligt) was nog steeds strict. Ik heb een experia box van kpn(zon ding voor internet plus bellen enz)
Nadien bel ik maar als laatste optie de xbox helpdesk op. En ja hoor., kpn heeft de poorten geblokkeerd van de xbox en ps3, voor hun eigen gewin want kpn heeft geen deal kunnen maken met xbox en ps3 ofzo??
Maar anyway, de oplossing is(als je een experiabox hebt en problemen hebt, anders gewoon ff porten forwarden) Bel de KPN op en (zeg vooral niets over je ps3 of xbox want dan gaan ze je NIET helpen) zeg dat je wilt gamen maar je box blokkeerd en dat je een alternatieve experiabox wilt(of router). deze sturen ze dan binnen 5 dagen op en dan heb je een router waar deze poorten niet zijn geblokkeerd. Problem solved!
Voor toelichting PM me maar even of reageer