Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1003265
Nee dit kan niet, en op de PS2 kun je geen mods zetten.

Sterker nog, hier bestaat heelmaal geen mod voor.

Waar heb je het over? Hij vraagt niks over mods...

Ontopic: Kijk eens goed hoe ze assistentie vragen. Doen ze dat doormiddel een knop of zeggen ze gewoon wat tegen de televisie.

Geplaatst:
comment_1003378

Ik heb ook GTA:SA op PS2, maar ik geloof dat je geen assistentie kan vragen...

Maar waarschijnlijk verwar je GTA4 met GTASA want in GTA4, of GTAIV zo je wilt, kan dat wel via de boordcomputer ;)

Groetjesss

Geplaatst:
comment_1003660
Ontopic: Kijk eens goed hoe ze assistentie vragen. Doen ze dat doormiddel een knop of zeggen ze gewoon wat tegen de televisie.

Wat voor knop dan???

Dat weet ik niet, maar kijk ff hoe zij het doen.

Als ze politie hebben geroepen, hebben ze dan sterren in de rechterhoek staan? Zo ja, dan roepen ze geen politie, maar de politie wil hun juist oppakken. Het aantal sterren geeft aan hoe graag de politie de boeven (je vrienden dus) willen oppakken. ;)

Geplaatst:
comment_1003850
Kan je ook 911 bellen ???

Nee, dat kan alleen in GTA IV, en niet in San Andreas.

Maar volgens mij kan je niet om Assistentie vragen hoor ;). Anders was het allang bekend geweest op WikiGTA in die 4 jaar ;).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1004072
Nou jammer dat het niet op de PC kan , maar toch echt op de Playstation :Y

Nee dit kan niet. En zeg nu gewoon hoe ze het doen dan kunnen we dat misverstand ook weeral uit de weg ruimen.

OKE :duh:

Geplaatst:
comment_1004477

Ik zelf denk dat je je verward hebt. Want politie in Gta San andreas gaat ook andere mensen acher na. Ik zelf denk dat de situatie was: die vriend van je zat op Sa in een politie auto met de radio (dus dan hoor je al praten en kan je denken hij roept assistentie op) toevallig was er een andere politie wagen die gewoon de mensen in dat spel achter na zaten, denk zelf puur toeval heb ik ook zo vaak.

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.