Geplaatst: 1 juni 200817 jaren comment_1004880 Pak je telefoon, ga naar multiplayer, log in doe gustom of quick match en je kan spelen.
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1010934 Ik kan wel joinen, in deathmatch, race enzo. Maar is het ook mogelijk om bij race te kiezen voor boatrace, want daar kwam ik wel een keer per ongeluk in toen ik 'race' deed. Maar nu lukt dat niet meer en kom ik elke keer in een autorace. Ook wel leuk maar ik wil boatraces
Geplaatst: 10 juni 200816 jaren comment_1013368 Ik kan wel joinen, in deathmatch, race enzo.Maar is het ook mogelijk om bij race te kiezen voor boatrace, want daar kwam ik wel een keer per ongeluk in toen ik 'race' deed. Maar nu lukt dat niet meer en kom ik elke keer in een autorace. Ook wel leuk maar ik wil boatraces Dan moet je de host zijn. Maar dat kun je niet kiezen. Je bent een host als je een kroontje bij je naam hebt staan.
Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1017701 Dan moet je de host zijn. Maar dat kun je niet kiezen. Je bent een host als je een kroontje bij je naam hebt staan. Als je custom game doet. Ben je dan altijd host of is het gewoon toeval wie de host is? (ik kies nooit custom)
Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1018071 Dan moet je de host zijn. Maar dat kun je niet kiezen. Je bent een host als je een kroontje bij je naam hebt staan. Als je custom game doet. Ben je dan altijd host of is het gewoon toeval wie de host is? (ik kies nooit custom) altijd host, daarom staat er ook custom, en niet non-custom...
hoe kan ik jionen met gta 4 ps3
weet ik nie