Geplaatst: 31 mei 200816 jaren comment_1003743 COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Futo Gt @ Bohan Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service) Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan Hakumai Duel EX @ Bohan Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Blista Compact Gt @ Bohan, Broker The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray) Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino) Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 15 juli 200816 jaren comment_1045130 vinden jullie niet dat de Bentley Continental GT lijkt op de Cognoscenti ...of was dat al bekend?Bentley Continental GT *Plaatje* Cognoscenti *Plaatje* Nee, eigenlijk moet ie op deze lijken: De Maybach 62 van 2004.
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045167 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GT kwa vorm dan
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045428 De Cognoscenti is gebasseert op idd. de Maybach 62. Kunnen we nu weer ontopic gaan?
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045522 ja verder iemand nog bijzondere wagens gezien??? volgens mij zijn het er niet meer
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045609 ja verder iemand nog bijzondere wagens gezien??? volgens mij zijn het er niet meer Op het middelste en rechter eiland iig niet meer dat heb ik helemaal afgescout, maar heb naast 80x de bekende GT's tegen komen niks gevonden.
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045822 ja verder iemand nog bijzondere wagens gezien??? volgens mij zijn het er niet meer Op het middelste en rechter eiland iig niet meer dat heb ik helemaal afgescout, maar heb naast 80x de bekende GT's tegen komen niks gevonden. Ook geen Fortune? :')
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1046469 ja verder iemand nog bijzondere wagens gezien??? volgens mij zijn het er niet meer Op het middelste en rechter eiland iig niet meer dat heb ik helemaal afgescout, maar heb naast 80x de bekende GT's tegen komen niks gevonden. Ook geen Fortune? :') Die noem ik bekend xD maar heb niet zo op Fortunes gelet
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1046498 dats wel een lange lijst tot nu toethx voor de info 15 voertuigen als ik me niet vergis. Om nog maar te zwijgen over de Half-GT's, zoals die Landstalker
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1046788 dats wel een lange lijst tot nu toethx voor de info 15 voertuigen als ik me niet vergis. Om nog maar te zwijgen over de Half-GT's, zoals die Landstalker Van mij mag die lijst wel nog wat langer
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1046825 dats wel een lange lijst tot nu toethx voor de info 15 voertuigen als ik me niet vergis. Om nog maar te zwijgen over de Half-GT's, zoals die Landstalker Van mij mag die lijst wel nog wat langer 't liefst 114 gt's :')
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1046837 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet.
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1046901 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet. Moet ik je toch even verbeteren: 2- en 4- deurs in dit geval :o Het heeft namelijk geen achterklep waarmee je zomaar naar de banken kan gaan
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren comment_1046906 hmmm ik vind hem meer op die Bentley Continental GTkwa vorm dan Dan ken jij de verschil tussen 3-deurs en 5-deurs niet. Moet ik je toch even verbeteren: 2- en 4- deurs in dit geval :o Het heeft namelijk geen achterklep waarmee je zomaar naar de banken kan gaan Uhmmm, zal ik je wat grappigs vertellen? De kofferbakklep is ook een deur, of je nou naar de banken kan gaan of niet. Enigste wanneer een auto 2 of 4 deuren heeft, is wanneer ie geen kofferbakklep heeft.
Geplaatst: 17 juli 200816 jaren Auteur comment_1046926 dats wel een lange lijst tot nu toethx voor de info 15 voertuigen als ik me niet vergis. Om nog maar te zwijgen over de Half-GT's, zoals die Landstalker Van mij mag die lijst wel nog wat langer 't liefst 114 gt's :') Nee, juist niet!.. De ''GT'' lijst moet een lijst zijn, samengesteld van speciale auto's.. Elke auto die in de lijst zijn moet gewoon echt speciaal zijn!! Moeten dus vette auto's zijn stuk voor stuk. Waarvan je denkt als je ze hebt gevonden WOW.. Daarom moet het dus een beperkte lijst blijven..
COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen
Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin
Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin
Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin
Futo Gt @ Bohan
Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service)
Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney
Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney
Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney
Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin
Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan
Hakumai Duel EX @ Bohan
Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
Blista Compact Gt @ Bohan, Broker
The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray)
Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino)
Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt
Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_-
Bewerkt: door GTAmitch