Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1003743 COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Futo Gt @ Bohan Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service) Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan Hakumai Duel EX @ Bohan Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Blista Compact Gt @ Bohan, Broker The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray) Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino) Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren Auteur comment_1076870 die tabel is wel relax, bedankt daarvoor alex.. als ik voortaan de GT' lijst aanpas moet ik dus die tabel quoten en dan kan ik gewoon wijzigingen aanbrengen? -de ingot is idd een GT, maar tering wat is dat ding lelijk zeg Bewerkt: 14 augustus 200816 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076948 Ik heb een nieuwe ''GT'' auto gevonden. Ik zal morgen ff kijken hoe hij heet, het eindigt op FXT oftewel fixed.
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077091 Dat is geen GT een GT heeft de zelfde naam als de normale versie van die auto.
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077153 Ik heb een nieuwe ''GT'' auto gevonden.Ik zal morgen ff kijken hoe hij heet, het eindigt op FXT oftewel fixed. Cavalcade FXT... Geen GT, is al vaker langsgekomen in dit topic.
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077155 die tabel is wel relax, bedankt daarvoor alex..als ik voortaan de GT' lijst aanpas moet ik dus die tabel quoten en dan kan ik gewoon wijzigingen aanbrengen? -de ingot is idd een GT, maar tering wat is dat ding lelijk zeg Kun je inderdaad gewoon quoten, moet je wel even de tekst voor en na de tabel veranderen, en als je een auto toevoegt, ajb op alfabetische volgorde voor meer overzicht, dan hoef je ook minder vaak te knoeien met die tabel.. Als je een auto hebt die alfabetisch het laatste komt, dan moet je even [ / table ] weghalen, op de regel eronder de nieuwe auto etc. neerzetten zoals dat ook in de rest van de tabel staat en achter díe regel weer [ / table ] zetten (aan elkaar natuurlijk). Snap je 't? Edit: sorry voor dubbelpost, was even vergeten te kopiëren om in mijn vorige bericht te zetten. Bewerkt: 15 augustus 200816 jaren door Wienish
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077209 -de ingot is idd een GT, maar tering wat is dat ding lelijk zeg De voorbumper van dat ding is wel vet, rest niet echt.
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077608 -de ingot is idd een GT, maar tering wat is dat ding lelijk zeg De voorbumper van dat ding is wel vet, rest niet echt. Ben die auto nog niet veel tegengekomen.
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078676 -de ingot is idd een GT, maar tering wat is dat ding lelijk zeg De voorbumper van dat ding is wel vet, rest niet echt. Ben die auto nog niet veel tegengekomen. Probeer eens in Hove Beach, bij het kruispunt net ten zuidoosten van de afslag van de snelweg
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren Auteur comment_1080370 Weet iemand nog een andere vindplaats voor die Landstalker GT.. Ben hem al heel lang wezen zoeken maar kan em' niet vinden..
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080376 Weet iemand nog een andere vindplaats voor die Landstalker GT..Ben hem al heel lang wezen zoeken maar kan em' niet vinden.. Ik zag er toevallig gister eentje bij de schommel in de buurt :')
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081024 Heey mense ik ben net nieuw hierzo maar ik weet denk ik wel waar je de primo tegen kunt komen. 1. bij je eerste save house. 2. bij het vliegveld zie ik ze ook best vaak rijden. Jullie moeten maar eens zoeken ik heb zelf een donkerblauwe met gouden rantjes enzo. echt een vette bak. Die getunde presidente( of zo iets ) gaat niet echt sneller als de normale presidente dus wat mij betreft de nieuwe presidente is niet zo speciaal kwa rijstijl dan de normale. hoewel hij wel wat mooier is.
Geplaatst: 18 augustus 200816 jaren comment_1081343 Heey mense ik ben net nieuw hierzo maar ik weet denk ik wel waar je de primo tegen kunt komen.1. bij je eerste save house. 2. bij het vliegveld zie ik ze ook best vaak rijden. Jullie moeten maar eens zoeken ik heb zelf een donkerblauwe met gouden rantjes enzo. echt een vette bak. Die getunde presidente( of zo iets ) gaat niet echt sneller als de normale presidente dus wat mij betreft de nieuwe presidente is niet zo speciaal kwa rijstijl dan de normale. hoewel hij wel wat mooier is. Er worden alleen locaties opgeschreven waar je zo'n auto het meest aan kan treffen, niet zomaar alle plekjes waar iemand hem 'toevallig' ziet rijden. Om een Primo V8 Supercharged donkerblauw te krijgen, moet ie toch echt door de Pay 'n Spray, dus dat wil ik even uit de wereld helpen vóórdat er de vraag ontstaat waar die donkerblauwe rondrijdt. De Presidente V10 is echter ook al een lange tijd bekend, en ik zal je toch moeten tegenspreken: De Presidente V10 trekt íetwat sneller op en gaat ook íetwat harder dan de normale Presidente. Dat heb ik zelf uitgezocht in een race in Free mode met een vriend van mij
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren Auteur comment_1081965 Er worden alleen locaties opgeschreven waar je zo'n auto het meest aan kan treffen,niet zomaar alle plekjes waar iemand hem 'toevallig' ziet rijden. Om een Primo V8 Supercharged donkerblauw te krijgen, moet ie toch echt door de Pay 'n Spray, dus dat wil ik even uit de wereld helpen vóórdat er de vraag ontstaat waar die donkerblauwe rondrijdt. De Presidente V10 is echter ook al een lange tijd bekend, en ik zal je toch moeten tegenspreken: De Presidente V10 trekt íetwat sneller op en gaat ook íetwat harder dan de normale Presidente. Dat heb ik zelf uitgezocht in een race in Free mode met een vriend van mij Haha, Keiharde diss
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082125 nou en ik speel het spel dan wel een tijdje maar dat wist ik niet hoor. oja ik haat het als mensen me dissen
COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen
Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin
Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin
Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin
Futo Gt @ Bohan
Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service)
Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney
Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney
Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney
Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin
Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan
Hakumai Duel EX @ Bohan
Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
Blista Compact Gt @ Bohan, Broker
The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray)
Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino)
Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt
Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_-
Bewerkt: door GTAmitch