Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1003743 COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Futo Gt @ Bohan Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service) Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan Hakumai Duel EX @ Bohan Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Blista Compact Gt @ Bohan, Broker The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray) Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino) Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082127 ik was trouwens ook door de pay 'n spray gegaan sorry dat ik dat niet heb verteld. ( sorry voor de dubbel post)
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082224 ik was trouwens ook door de pay 'n spray gegaan sorry dat ik dat niet heb verteld.( sorry voor de dubbel post) Dan wil je ik dit graag vertellen. Er is een Edit/bewerk knop, hiermee kan je je berichtjes aanpassen, en hoef je geen dubbelpost te maken, veel suc6 ermee. Bewerkt: 19 augustus 200816 jaren door FerryN
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082439 nou en ik speel het spel dan wel een tijdje maar dat wist ik niet hoor.oja ik haat het als mensen me dissen Ik zie zowiezo geen diss in mijn posts? :')
Geplaatst: 20 augustus 200816 jaren Auteur comment_1083888 Update: Locaties, Verwijdering Fortune GT Bewerkt: 21 augustus 200816 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 20 augustus 200816 jaren comment_1083893 Leuk Bewerkt: 20 augustus 200816 jaren door [B]ig [S]moke
Geplaatst: 20 augustus 200816 jaren Auteur comment_1083899 ik verzoek hier een op te doen want wat valt hier nog over te praten? Op je mond moet een slotje , hier komt per week nog een nieuwe GT bij dus f*ck off!!
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren Auteur comment_1084503 Naam GT Locatie(s) 1. Blista Compact GT Broker, Dukes, Bohan, Algonquin 2. Cavalcade DUB Edition Alderney, Bohan, Broker 3. Contender Steinway, Dukes 4. Coquette A-team Overal (Pay 'n Spray) 5. Feroci JDM VIP Chinatown, Algonquin 6. Futo GT Bohan 7. Hakumai Dual Ex Bohan, Dukes 8. Ingot VD90R Hove Beach, Broker 9. Intruder V8 Chinatown, Algonquin 10. Landstalker GT Alderney, Bohan 11. Moonbeam DE ??? 12. Oracle Maffia Style Steinway, Dukes, Westdyke, Alderney 13. Patriot GT Middle Park, North Holland, South Holland, Algonquin 14. PMP-600 Maffia Style Westdyke, Alderney 15. Presidente V10 Supercharged Alderney City, Alderney 16. Primo V8 Supercharged Alderney City, Alderney 17. Rebla GT Hove Beach, Broker, Dukes 18. Sentinel XS Chinatown, Westdyke, Maffia-gebieden 19. Shafter Maffia Style Hove Beach, Broker, West Dyke, Alderney 20. Stratum 3.5 TT Algonquin, Alderney 21. Sultan Twin Turbo 3.5 Alderney City, Alderney 22. Uranus GT Hove Beach, Broker 23. Vincent LX2007 Northwood, North Holland, Algonquin, Bohan Update: Locaties, Verwijdering Fortune GT, Stratum 3.5 TT hoe heette dat ding ook alweer alex? heb hem gister eindelijk gevonden.
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1086362 :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1086379 :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: Geef een goeie reden waarom.
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren comment_1086462 :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: Pfff, als het je hier niet bevalt, dan ga ergens anders kloten -.-, en Mitch: Weet ik zelf even niet, eventjes gauw kijken, komt in een Edit en wrom zijn de kenmerken eigenlijk weggehaalt? Is toch makkelijk voor de lezer om er zo achter te komen wat wat is?
Geplaatst: 23 augustus 200816 jaren Auteur comment_1087014 Mitch:Weet ik zelf even niet, eventjes gauw kijken, komt in een Edit en wrom zijn de kenmerken eigenlijk weggehaalt? Is toch makkelijk voor de lezer om er zo achter te komen wat wat is? Ja kenmerken zijn idd makkelijk voor de lezer. Maar ik wilde graag een Kort en Duidelijk overzicht. Bovendien; Stel je zoekt Intruder V8.. Locatie: Chinatown.. Dan ga je daar zoeken,, Dan zie je vanzelf wel de verschillen
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1088587 :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: Gast doe niet zo dom. Ben je een Moderator? nee? bek [/font] dicht dan.
Geplaatst: 24 augustus 200816 jaren comment_1088646 :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: Gast doe niet zo dom. Ben je een Moderator? nee? bek [/font] dicht dan. Geen ruzie jongens! Maar waarom een ??
Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren Auteur comment_1089457 :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: Gast doe niet zo dom. Ben je een Moderator? nee? bek [/font] dicht dan. Ten 1e: Gozer WTF boeit jou het dat dit topic open staat of op slot :S Ten 2e: Je hebt geeneens bevoegdheid of wat dan ook om iets te doen dus hou gewoon je kut smoel!![/font] BackOnTopic: -Over de Dukes; hij is al vaker aan bod gekomen.. Maar toch, er zijn veel verschillen.. Spoiler, Meegespoten Achterraam(om t zo maar te zeggen), Voorbumper, Motor die omhoog komt, Knalpijpen.. Zal ik um toch maar in de GT lijst zetten of niet? Bewerkt: 25 augustus 200816 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 25 augustus 200816 jaren comment_1089469 :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: Gast doe niet zo dom. Ben je een Moderator? nee? bek [/font] dicht dan. Ten 1e: Gozer WTF boeit jou het dat dit topic open staat of op slot :S Ten 2e: Je hebt geeneens bevoegdheid of wat dan ook om iets te doen dus hou gewoon je kut smoel!![/font] BackOnTopic: -Over de Dukes; hij is al vaker aan bod gekomen.. Maar toch, er zijn veel verschillen.. Spoiler, Meegespoten Achterraam(om t zo maar te zeggen), Voorbumper, Motor die omhoog komt, Knalpijpen.. Zal ik um toch maar in de GT lijst zetten of niet? Nope, je ziet 'm overal rondrijden en zowiezo, als je eentje als GT wilt plaatsen: welke? Er is niet echt eentje die je minder tegenkomt dan de ander.
COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen
Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin
Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin
Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin
Futo Gt @ Bohan
Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service)
Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney
Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney
Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney
Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin
Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan
Hakumai Duel EX @ Bohan
Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
Blista Compact Gt @ Bohan, Broker
The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray)
Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino)
Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt
Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_-
Bewerkt: door GTAmitch