Geplaatst: 31 mei 200816 jaren comment_1003743 COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Futo Gt @ Bohan Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service) Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan Hakumai Duel EX @ Bohan Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse) Blista Compact Gt @ Bohan, Broker The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray) Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino) Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_- Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038240 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . En als ze moeten overvliegen komt MR. T niet, want die heeft vliegangst. En voor alle GT's, kijk dan in de topic van Mitch, staan ze allemaal. Later,
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038241 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . En als ze moeten overvliegen komt MR. T niet, want die heeft vliegangst. En voor alle GT's, kijk dan in de topic van Mitch, staan ze allemaal. Later, Whahahah die is goed:P maar dan slaan ze hem wel weer knock out..
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038242 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . Oowh.. dat wist ik niet:P Face rules! dat moest er ook ff uit:P
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038244 Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? A-team kicked ass, zou wel leuk zijn als dat zou kunnen. Is die A-team corvette ook een GT versie van? Ik hoop t wel. En waarom kan je geen A-team bellen tijdens een missie en dan knappen die t wel voor je op? Lijkt me logisch waarom ze niet komen.Dirk benedict a.k.a face is 63,dwight schultz a.k.a murdock is 61,Mr,T a.k.a B.a is 56,en george peppard a.k.a hannibal smith is al 14 jaar dood.Sorry moest er uit . Oowh.. dat wist ik niet:P Face rules! dat moest er ook ff uit:P Face is niet cool gek, BA is de shit.
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1038258 Precies FerryN, die bedoel ik Na het spelen van de Random character is hij weg. Dank voor het helpen duidelijk te maken
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1038383 Ik vind het wel jammer dat er geen look-a-like meer in zit. In SA zat tenminste nog de Burrito/Gang Burrito, maar dat is nu een soort glazenwassers autootje geworden.. Er zit dan wel weer de Corvette in, maar ik heb toch liever die vette GMC. Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door Dvt
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1038433 -->Hakumai - in rood en bodykits met spoiler @ Broker bij de smalle toolpoortjes op die brug (zie snapmap bovenste punt) Deze kwam heb ik net ook tegen in Bohan (Little Bay), maar er staat niets speciaals op of wel? Die dubbele uitlaat ziet er trouwens wel vet uit xD En trouwens ik kwam daar wel 8x in 20 mins een Futo GT tegen terwijl ik in een Hakumai rond reed O.o Edit: Haha Alex die Sig van jou klopt echt. Ik dacht: "ik heb wel weer genoeg auto's gezocht voor vandaag ik ga een missie doen" ik rij naar de Liberty Paper gast bij Star Junction in mijn coquette en staat er opeens een Sentinel XS voor mijn neus! Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door Valto
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1038539 -->Hakumai - in rood en bodykits met spoiler @ Broker bij de smalle toolpoortjes op die brug (zie snapmap bovenste punt) Deze kwam heb ik net ook tegen in Bohan (Little Bay), maar er staat niets speciaals op of wel? Die dubbele uitlaat ziet er trouwens wel vet uit xD De Hakumai vind ik standaard al een aparte, mooie auto, maar de GT heb ik nog niet gespot. En trouwens ik kwam daar wel 8x in 20 mins een Futo GT tegen terwijl ik in een Hakumai rond reed O.o Op Star Junction? No way :o Edit: Haha Alex die Sig van jou klopt echt. Ik dacht: "ik heb wel weer genoeg auto's gezocht voor vandaag ik ga een missie doen" ik rij naar de Liberty Paper gast bij Star Junction in mijn coquette en staat er opeens een Sentinel XS voor mijn neus! Zoiets komt niet voor niks in mijn handtekening Ik raad je toch aan om met een normale Sentinel door Little Italy te rijden, gewoon steeds hetzelfde blokje (dus continu rechts of linksaf slaan ), dan komen ze vanzelf. Zo kom ik er tenminste aan. ____________________________________________ Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillen zijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door -_-Alex-_-
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1038697 Op Star Junction? No way :o Nee in Little bay Oost-Bohan dus :o Schrok al beetje
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren Auteur comment_1038967 Ik vind het wel jammer dat er geen look-a-like meer in zit. In SA zat tenminste nog de Burrito/Gang Burrito, maar dat is nu een soort glazenwassers autootje geworden..Er zit dan wel weer de Corvette in, maar ik heb toch liever die vette GMC. wie weet wordt ie nog ontdekt .. helaas heb je alleen geen model auto dat hetzelfde is als die GMC
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1039033 Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch???
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren Auteur comment_1039068 Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch??? Jaja ik zal t ff checken.. Kan je geen foto's maken met je mobiel ofzo Neenee morgen zal ik alles ff rustig nagaan.. Maar eerst vanavond Schuim-feest Hij moet natuurlijk wel eerst gekeurd en getest worden voordatt ie vernoemt mag worden tot ''GT'' Bewerkt: 9 juli 200816 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1039104 Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch??? Jaja ik zal t ff checken.. Kan je geen foto's maken met je mobiel ofzo Neenee morgen zal ik alles ff rustig nagaan.. Maar eerst vanavond Schuim-feest Hij moet natuurlijk wel eerst gekeurd en getest worden voordatt ie vernoemt mag worden tot ''GT'' Jaja, ok
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren comment_1039330 Wellicht toch nog nieuwe GT ontdekt :$ De verschillenzijn minimaal, maar ze zijn er. Ik heb 't over de ....... Stratum! De Stratum is altijd een 2.6GT, meestal met wat erachter, vaak Wagon ofzo. Maar ik heb iets nieuws: De Zirconium Stratum 2.6GT Wagon Twin Turbo, een TT dus. De verschillen: Géén dakraam Kleine spoiler op achterruit Waarschijnlijk heeft deze TT geen speciale kleur, maar dat maakt 'm niet het minst zeldzaam. Je moet goed je ogen open houden wil je er een tegenkomen. Ik heb deze zojuist gevonden in het gebied Fishmarket - Chinatown. Oordeel zelf maar Zodra ik info heb over de kleur, vertel ik het. Kleur: lichte kleuren, vaak lichtblauw, maar ook af en toe donkere kleuren, zoals zwart. Locaties waar ik ze gespot heb: Chinatown, Hatton Gardens, Middle Park East, Purgatory. Ahum, Mitch??? Jaja ik zal t ff checken.. Kan je geen foto's maken met je mobiel ofzo Neenee morgen zal ik alles ff rustig nagaan.. Maar eerst vanavond Schuim-feest Hij moet natuurlijk wel eerst gekeurd en getest worden voordatt ie vernoemt mag worden tot ''GT'' Jaja, ok Heeft die 'GT; er ook geen dikke uitlaat onder hangen, want die is er ook!
COMPLETE Lijst Van Alle ''Gt's'' (Tot Nu Toe Bekend) + Vindplaatsen
Feroci JDM VIP @ Chinatown, Algonquin
Intruder V8 @ Chinatown, Algonquin
Presidente V10 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
Sentinel XS @ Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin
Futo Gt @ Bohan
Uranus Gt @ Hove Beach, Broker (Dichtbij Roman's Taxi Service)
Cavalcade DUB Edition @ Broker, Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney
Sultan TT 3.5 @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
PMP-600 Maffia Style @ Maffia Gebied, Alderney
Shafter Maffia Style @ Hove Beach, Broker + Maffia Gebied, Alderney
Oracle Maffia Style @ Steinway + Maffia Gebieden, Alderney + Algonquin
Vincent Gt @ Algonquin, Alderney, Dukes, Bohan
Hakumai Duel EX @ Bohan
Primo V8 Supercharged @ Alderney City, Alderney (Dichtbij Safehouse)
Blista Compact Gt @ Bohan, Broker
The A-team Coquette @ Overal (Haal De Normale Conquette En Ga Een Paar X Door De Pay N Spray)
Maffia Gebieden Zijn De Gebieden Waar De Maffia Actief Is; Dus Little Italy, Algonquin (Ray) En Westdyke, Alderney (Jimmy Pegerino)
Je kan alle Gt's sneller vinden als je eerst in de ''normale'' versie van de betreffende auto rijdt
Met Dank Aan; FerryN En -_-Alex-_-
Bewerkt: door GTAmitch