Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1003780 Hey iedereen, Ik maak graag fan trailers (heb er 3 gemaakt van GTA IV) en nu er een nieuw spel op komst is, PCM08, heb ik daar dan ook maar even een fan trailer van gemaakt. Misschien kennen jullie het spel niet, dus kijk eerst even naar de originele trailer : Officiële trailer van PCM '08 Ziezo, kijk nu wat ik ervan gemaakt heb : Ik weet het, de kwaliteit is heel bagger. Maar kijk naar de montage en luister naar de muziek. Wat vind je ervan?
Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1003782 Wow dat filmpje is echt gaaf! De muziek past er echt super bij. Echt heel goed werk! Ook vind ik de kwaliteit helemaal niet zo bagger, hoor
Geplaatst: 31 mei 200817 jaren Auteur comment_1004169 Wow dat filmpje is echt gaaf! De muziek past er echt super bij.Echt heel goed werk! Ook vind ik de kwaliteit helemaal niet zo bagger, hoor Thanks man Nog iemand?
Hey iedereen,
Ik maak graag fan trailers (heb er 3 gemaakt van GTA IV) en nu er een nieuw spel op komst is, PCM08, heb ik daar dan ook maar even een fan trailer van gemaakt.
Misschien kennen jullie het spel niet, dus kijk eerst even naar de originele trailer :
Officiële trailer van PCM '08
Ziezo, kijk nu wat ik ervan gemaakt heb :
Ik weet het, de kwaliteit is heel bagger. Maar kijk naar de montage en luister naar de muziek.
Wat vind je ervan?