May 31, 200818 yr Dat is geen sig hoor . Maar een wallpaper. Probeer eens 500x150 . Ik vind hem iets te druk. Het achtergrond. De render is te licht en ik kan de letters bijna niet lezen. Probeer eens een paar tuts. Veel succes .
May 31, 200818 yr Author Dat is geen sig hoor . Maar een wallpaper. Probeer eens 500x150 . Ik vind hem iets te druk. Het achtergrond. De render is te licht en ik kan de letters bijna niet lezen. Probeer eens een paar tuts. Veel succes . och ja een sig is een handtekening formaat nou jah het is mijn eerste en ik ga een paar niewe proberen te maken.
May 31, 200818 yr Author dit is toch beter en dit is wel de voormaat die u bedoelde. Edited May 31, 200818 yr by kamranoi
May 31, 200818 yr Deze rate telt voor beide werken: Ik vind ze eigenlijk beide totaal niet mooi, de brushes zijn opzich goed gedaan. Ik vind de tekst er niet bijpassen en je achtergrond is nog te leeg. De render vind ik ook niet mooi. 5% (100%=10, reken maar uit ) Edited May 31, 200818 yr by KJF