May 31, 200818 yr Ik vind het... lelijk. Je ziet duidelijk dat de figuur er uitgesneden is, de achtergrond past er niet bij, en het heeft niets met de titel te maken (behalve het figuurtje). Ook past het lettertype er niet bij. 1/10
May 31, 200818 yr Ik ben het met dastard eens. dit is geen mooie signature. Je brushes zijn op zich goed gedaan, maar je achtergrond is te leeg. en je render ziet er niet uit. Ook mis ik een border. 0.5/10
May 31, 200818 yr Author Ik ben het met dastard eens. dit is geen mooie signature. Je brushes zijn op zich goed gedaan, maar je achtergrond is te leeg. en je render ziet er niet uit. Ook mis ik een border. 0.5/10 bedankt voor je tip