May 31, 200818 yr Ik krijg nu bijna bij elke video die ik open, "This video is no longer available". Als ik refresh, doet ie het meestal, maar ik kan ook blijven F5'en, en doet hij het nog steeds niet. Edit, Vista is reeds opnieuw geinstalleerd. Edited May 31, 200818 yr by .Whoopdidoo.
May 31, 200818 yr Dan is die film gewoon verwijdert, dat kan ook! Dat lijkt me sterk, want anders zou iedere video die hij toevallig aanklikt verwijderd zijn.
Ik krijg nu bijna bij elke video die ik open, "This video is no longer available". Als ik refresh, doet ie het meestal, maar ik kan ook blijven F5'en, en doet hij het nog steeds niet.
Edit, Vista is reeds opnieuw geinstalleerd.
Edited by .Whoopdidoo.