Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1004135 Hallo!! Wie kan hier wat links plaatsen van sites waar ik Total Conversions ( eventueel andere mods) voor San Andreas Mod Installer kan downloaden. Ik zoek al een lange tijd en doe het waarschijnlijk niet goed:P Grzz
Geplaatst: 1 juni 200817 jaren comment_1004759 Total Conversions voor SAMI? Ik denk niet dat je die veel gaat vinden. De meeste Total Conversion mods hebben een eigen installer. Je hoeft daar alleen op te dubbelklikken en alles wordt geïnstalleerd. Als een mod geen eigen installer heeft, zul je toch IMG Tool moeten gebruiken. Een Total Conversion mod vervangt als het goed is niet alleen maar auto's, en met SAMI kun je alleen maar auto's installeren.
Geplaatst: 1 juni 200817 jaren Auteur comment_1004787 Okeej ik begrijp het! Dan word het dus weer werken met IMG Tool!
Hallo!!
Wie kan hier wat links plaatsen van sites waar ik Total Conversions ( eventueel andere mods) voor San Andreas Mod Installer kan downloaden. Ik zoek al een lange tijd en doe het waarschijnlijk niet goed:P
Grzz