Jump to content
Geplaatst:
comment_1004215

bdclan2vm9.jpg

Welkom bij het clan talk topic van BeaT DowN. Hier kan je lekker praten, over trainingen, wedstrijden en natuurlijk over jezelf en eigen leven. Hier mogen alle leden van BeaT DowN praten. We willen graag de aandacht van de leden buiten de Corporation ook trekken. Dat is gelukt bij deze. We hebben al meer dan 35 leden.

We hebben ook onze blog waar je evenementen gezellig op een rijtje terug vind. Omdat de blog nog niet in mijn handen is zal het nog erg onduidelijk zijn de komende dagen. Dus wil je gezellig in een clan zitten en vind je het ook leuk om een keer een paar potjes te spelen? Meld je dan aan!

Alle belangrijke dingen, en evenementen worden opgeslagen in de blog. Die kan je dus terug lezen, en wel hier?

We hebben een eigen signature, die je mag dragen. Dit is niet verplicht.

Hier is de signature:

gtaivclansu2.jpg

[img=http://img292.imageshack.us/img292/1497/gtaivclansu2.jpg]

Alle leden:

PS3:

2fast{0} (walibi1)

Visser23 (Pipovisser)

Doever

The_Black_Cat

Ardtieboy

Graige

Ginobb

Stace_

Elchillum

THE_HYBRID

Distefano

Henrix

Kzaf

Destillios

Thug

Powerpats

Ken9

hackman

Js007

GTAGijsso

Maikel jonson

Pilot

djrodney

Adren4Line

Xbox360:

Venzio (Venzio)

Suburban

ChristiaanGTA

El Condor

Cheesy2008

eFFeCt.NL

jeton

StunningSalsa

Frikture

thagtaking

GoldenBoy1987

Aankomende Evenementen

- Wordt geupdate -

Bewerkt: door Visser23

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1033890

Beste BeaT DowN members,

Graag wil ik nog even het Team Deathmatch toernooi onder de aandacht brengen.

Vandaag is de laatste dag dat er teams ingeschreven kunnen worden. Echter hebben we tot nu toe maar 1 ingeschreven team.

Dit is te weinig... Zal het dan toch zo zijn dat ook dit toernooi wegens gebrek aan interesse niet door kan gaan ??

Als dat het geval is heb ik vraagtekens bij de volgende zaken:

- Waarom hebben we clans als geen 1 clan tegen een andere clan wil spelen ??

- Waarom wordt er door de verschillende clans getraint ?? Waar train je dan voor ??

Nogmaals een verzoek om teams op te geven. Dit is niet moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat hier geen animo voor is.

Kom op mensen laten we met z'n alle er een succes van proberen te maken.

Met stille hoop en laatste schreeuw om aandacht,

LangeDraak

Geplaatst:
comment_1036498

WEGENS GEBREK AAN BELANGSTELLING GAAT OOK DIT TOERNOOI NIET DOOR!!!!!!!

Spijtig genoeg moest ik dit in de hoofdpost zetten. Er is te weinig animo om een toernooi te organiseren :N

Voor dit toernooi heb ik 6 clans aangeschreven. Bij 6 clans een herinnering gepost.

6 clans -> totaal 88 leden -> goed voor 20 Teams

De waarheid is echter anders!

6 clans -> Totaal 88 leden -> goed voor 20 teams -> 3 teams (met moeite) ingeschreven!!!

Als ik het per clan ga verdelen ziet het er alsvolgt uit:

Clan: Force Tactical Operation D-1

Aantal leden: 12

Max aantal teams mogelijk: 3

Aantal teams opgegeven: 2

Clan: LibertyKillerZ

Aantal leden: 21 (9 members die op validatie staan niet meegetelt)

Max aantal teams mogelijk: 5

Aantal teams opgegeven: 1

Clan: The Assasins Connection

Aantal leden: 10

Max aantal teams mogelijk: 2

Aantal teams opgegeven: 0

Clan: Beat Down

Aantal leden: 24

Max aantal teams mogelijk: 6

Clan: ~LOW

Aantal leden: 6

Max aantal teams mogelijk: 1

Clan: Verdraaide Schavuiten From Hell

Aantal leden: 15

Max aantal teams mogelijk: 3

Er zijn 6 clans aangeschreven. Daarvan heeft er 1 clan gereageerd (op FTO D-1 na).

1 clan heeft om uitstel gevraagd nadat ik met de herinnering van de deadline kwam op vrijdag (hebben ze een week de tijd gehad)

3 clans hebben niets van zich laten horen

Conclusie ik ben behoorlijk teleurgestelt in de leiding van sommige clans!!!

Als je de Clan topics leest zijn er allemaal stoere, grote verhalen over hoe goed de trainingen en meetings gaan. Vol enthousiaste spelers die het leuk vinden om MP te spelen.

Dan wordt er weer Clan Toernooi geprobeert op te starten en de clans laten het afweten.... Volgens mij is het juist leuk om met je clan tegen anderen te spelen en een krachtmeting te doen. En al is het alleen maar voor het plezier dat je tegens teams gaat spelen!!!!

En mijn eigen clan hoort ook in dit rijtje thuis....

FTO D-1 is ook schuldig want eigenlijk hadden we maar 1 team kunnen hebben met aanmeldingen!!!!! :duh:

Al met al een trieste uitslag en ik had er veel en veel meer van verwacht.

Voor de teams die zich hebben opgegeven wil ik nog een TDM avondje organiseren... 3 teams tegelijk tegen elkaar....

Dat ben ik in ieder geval schuldig aan de opgegeven teams. Ik zal per PB contact opnemen met het aanspreekpunt van de teams!! :Y

Dit bericht stuur ik naar elke clan toe en ik hoop dat de verschillende clans gaan nadenken waarom er een clan is opgezet...... Laten we nu met z'n allen actiever worden zodat we daadwerkelijk plezier van de clans kunnen hebben.... Anders kunnen we het topic net zo goed verwijderen!!!!!

Groet,

Een zwaar teleurgestelde LangeDraak + opgegeven Teams :cry:

Geplaatst:
comment_1040663

Bij deze willen Visser23 en ik de clan opheffen. We hebben gewoonweg geen tijd meer voor de clan, we verzoeken de leden graag naar een andere clan te zoeken! :) Dor tijdgebrek van beide leiders en de leden die ook niks deden vonden wij het ook wel tijd om er helemaal mee te stoppen! :)

Mvg, 2fast{0} & Visser23

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.