Geplaatst: 1 juni 200817 jaren comment_1004556 Ik kan maar één keer undo'en en daar weer redo. Hoe kan ik instellen dat ik meer kan undo'en?
Geplaatst: 1 juni 200817 jaren comment_1004563 Ik kan maar één keer undo'en en daar weer redo.Hoe kan ik instellen dat ik meer kan undo'en? Over welk progamma heb je het? De termen komen mij in photoshop niet bekend voor
Geplaatst: 1 juni 200817 jaren Auteur comment_1004565 Ik kan maar één keer undo'en en daar weer redo.Hoe kan ik instellen dat ik meer kan undo'en? Over welk progamma heb je het? De termen komen mij in photoshop niet bekend voor Als je een foutje hebt gemaakt kun je het weer herstellen met die knop., 'ongedaan maken' in het nederlands. Ik kan maar één keer ongedaan maken.
Geplaatst: 1 juni 200817 jaren comment_1004578 Ik kan maar één keer undo'en en daar weer redo.Hoe kan ik instellen dat ik meer kan undo'en? Over welk progamma heb je het? De termen komen mij in photoshop niet bekend voor Als je een foutje hebt gemaakt kun je het weer herstellen met die knop., 'ongedaan maken' in het nederlands. Ik kan maar één keer ongedaan maken. Dat klopt, als je meer ongedaan wilt maken, moet je het history palet openen, daar kun je terug naar een bepaalde stap die je hebt gedaan
Geplaatst: 1 juni 200817 jaren Auteur comment_1004607 Ik kan maar één keer undo'en en daar weer redo.Hoe kan ik instellen dat ik meer kan undo'en? Over welk progamma heb je het? De termen komen mij in photoshop niet bekend voor Als je een foutje hebt gemaakt kun je het weer herstellen met die knop., 'ongedaan maken' in het nederlands. Ik kan maar één keer ongedaan maken. Dat klopt, als je meer ongedaan wilt maken, moet je het history palet openen, daar kun je terug naar een bepaalde stap die je hebt gedaan Ahja, daar staan al mijn stappen! Bedankt!
Geplaatst: 1 juni 200817 jaren comment_1004733 En wil je 2 of meer stappen terug zonder te klikken kun je 'ctrl+alt+z' gebruiken.
Ik kan maar één keer undo'en en daar weer redo.
Hoe kan ik instellen dat ik meer kan undo'en?