The Chiefs (NIEUWE CLAN)
Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Dit is mijn nieuwe clan.
deze clan is zeg maar een indianen clan (zie clan plaatje).
Dus als je lid wilt worden, Welkom bij de stam!
ik zoek natuurlijk ook leden!
Deze clan is alleen voor de PS3.
We gaan ook wekelijks trainen enz.(party mode)
Regels
1. headset is verplicht
2. typ in bij opmerking (Ps3 Profiel) : The Chiefs clan GTAIV
2. elkaar niet uitschelden
3. je mag maar in 1 clan zitten.
4. ga respect met elkaar om
5. voeg geen leden toe als vriend, ik alleen jou toe als je lid wilt worden
Leader
G-r-a-z-y
Co-leaders= ?
Members
Ome_Wonder
Ratata66
Izsy_Dig
Naruto0
LShang
Gee_Force
MoKSj
ik heb 2 Co-Leaders nodig
Ranken
Rank1/4 = Cheyenne Indianen
Rank5/10= Blackfoot Indianen
wie lid wil worden, moet zijn Tag name zeggen en of je een headset hebt of niet.
Als je nog vragen hebt kun je dat in dit topic schrijven.
pak je tomahawk en kill ze allemaal!

Edited by Sandra