Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The Chiefs (NIEUWE CLAN)

>>> Door Sandra: Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Niet mee eens? => PB<<<

gallery1501481061copylu3.jpg

Dit is mijn nieuwe clan.

deze clan is zeg maar een indianen clan (zie clan plaatje).

Dus als je lid wilt worden, Welkom bij de stam!

ik zoek natuurlijk ook leden! :tu:

Deze clan is alleen voor de PS3.

We gaan ook wekelijks trainen enz.(party mode)

Regels

1. headset is verplicht

2. typ in bij opmerking (Ps3 Profiel) : The Chiefs clan GTAIV

2. elkaar niet uitschelden

3. je mag maar in 1 clan zitten.

4. ga respect met elkaar om

5. voeg geen leden toe als vriend, ik alleen jou toe als je lid wilt worden

Leader

G-r-a-z-y

Co-leaders= ?

Members

Ome_Wonder

Ratata66

Izsy_Dig

Naruto0

LShang

Gee_Force

MoKSj

ik heb 2 Co-Leaders nodig

Ranken

Rank1/4 = Cheyenne Indianen

Rank5/10= Blackfoot Indianen

wie lid wil worden, moet zijn Tag name zeggen en of je een headset hebt of niet.

Als je nog vragen hebt kun je dat in dit topic schrijven.

pak je tomahawk en kill ze allemaal! :puh:8)

tomahawk.jpg

Edited by Sandra

Featured Replies

  • Author

welkom iedereeen

Edited by Grazy

Grazy,

Het is nog niet zo druk in je clan zie ik :N

Ik wil je in ieder geval even succes wensen met The Chiefs :tu:

Maak er een mooie stam van :Y

  • Author

Hmm ja er is geen 1 lid van deze clan :duh:

:puh:

maarja :puh:

Edited by Grazy

Je kan misschien op GTA IV zelf ook leden uitnodigen. Alvast veel succes!

  • 2 weeks later...
  • Author

Er zijn al een paar leden gelukkig :puh:

  • 2 weeks later...

als ik even iets mag opmerken,

deze clan heeft ook regels, zie hieronder.

Regels

de bovenste regel lijkt me een beetje onnodig, aangezien je gelijk daarna begint met de regels (geen alinea tussen ofzo)

ook zou je je tekst en pics beter centreren. dit geeft een mooier uitzicht.

niet elkaar uitschelden?

elkaar niet uitschelden!

btw, ik zou wel graag lid worden, EmilioVIP is de name

en ik heb een headset

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.