Geplaatst: 1 juni 200816 jaren comment_1004965 kweet niet of dat een ee is,maar laatst gooide ik iets tegen een ped en die zei niet slaan alstublieft,de makers hebben dus ook nederlands sprekende mensen laten inspreken Bewerkt: 1 juni 200816 jaren door grizlynator
Geplaatst: 15 augustus 200816 jaren comment_1077645 Peds zijn eigenlijk huisdieren.Maar alleen hier bedoeld iedereen de voetgangers. Ik weet ook niet waarom maar het zal allemaal wel. PEDS is een afkorting van pedestrians. Pedestrians zijn voetgangers maar dan op z'n engels Dus daar komt de afkorting PEDS vandaan....Huisdieren zijn PETS.... Met een T
Geplaatst: 17 augustus 200816 jaren comment_1080697 Peds zijn eigenlijk huisdieren.Maar alleen hier bedoeld iedereen de voetgangers. Ik weet ook niet waarom maar het zal allemaal wel. PEDS is een afkorting van pedestrians. Pedestrians zijn voetgangers maar dan op z'n engels Dus daar komt de afkorting PEDS vandaan....Huisdieren zijn PETS.... Met een T Oeps ik dacht dat peds huisdieren waren. :$
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082059 Het valt me wel op dat de missies met HOLLAND erin altijd keuzes hebben voor leven of dood
kweet niet of dat een ee is,maar laatst gooide ik iets tegen een ped en die zei niet slaan alstublieft,de makers hebben dus ook nederlands sprekende mensen laten inspreken
Bewerkt: door grizlynator