Jump to content
Geplaatst:
comment_1005058

mensen ik speel san andreas op de ps2, maar wat me nu is overkomen snap ik nog altijd niet:

ik was wat an het rijden op mn bmxje...

rusitg, ik reed niemand omver, ik hield me zelfs aan de verkeersregels!

plotseling krijg ik drie sterren:s

zomaar opeens!

is dit een toevallig bugje?

alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1005076

Kun je misschien even laten zien wáár je hebt gereden? Misschien een kaartje maken.

Maar misschien is het wel een bug ja. Heb je misschien de politie garage overvallen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1005079
Kun je misschien even laten zien wáár je hebt gereden? Misschien een kaartje maken.

Maar misschien is het wel een bug ja. Heb je misschien de politie garage overvallen?

wel, ik reed op de snelweg die boven de los santos flikken is, waar de police maverick (als je geluk hebt) staat, ik spring met mn bmx en ik land juist voor de bareel die naar de garage leidt,(bareel= soort slagboom), ik rij weg, en een straat verder krijg ik opeens drie sterren, ik ben de garage NIET ingeweest

Geplaatst:
comment_1005978

irritant dat gebeurde mij ook toen wasik nog aan het verkennen dus ik rij rond een op eens drie sterren achter me aan ik ben wel wat gewent maar toen nog niet dus was ook binnen een minuut dood meet 1 pistool hou je niet lang vol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.