Jump to content
Geplaatst:
comment_860003

De ondertitel zegt het al!

Wie denk je dat gaat winnen dit jaar op het EK?

En natuurlijk hoever gaat Nederland komen.

Ik denk dat Frankrijk wint en Nederland ligt er denk ik meteen al uit of 1 ronde verder maar ik heb niet zoveel hoop daarmee :7

• Reacties 301
  • Bezichtigingen 26.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1023766

Enorm, enorm jammer voor Nederland, maar dus inderdaad zoals Dutchy zegt, nog in hun euforie van de 1ste ronde.

Gedacht waarschijnlijk dat het weer vanzelf zou gaan, jammer genoeg draaide dat anders uit nu. Prima prestatie van de Russen, dat zeker wel. Ze waren de sterksten en Nederland heeft veel te daznken aan Van Der Sar, want zonder hem was de match na 90 minuten al beslist.

Het zal voor de volgende keer dan maarzijn zeker? :{

Kom op Der Mannschaft nu! ;)

Geplaatst:
comment_1023819

Tja, erg jammer. Helaas hebben ze het verdient. Ik wou dat die vrije trap + die gele kaart doorgegaan zou zijn. Misschien was het dan wel 2-1 geworden. Maar nu dus 3-1, wat zijn die Pavlyuchenko & Arshavin toch geweldigge spelers zeg. Nu ben ik voor Spanje, mocht die afvallen dan voor Duitsland. David Villa & Torres en anders Sweinsteiger. Dat zijn toch ook echt wereldspelers.

Geplaatst:
comment_1024126
Rusland neemt wraak tegen Spanje na verlies van 4-1. Dus Spanje moet oppassen anders zal zoals Nederland.

Wordt een mooie wedstrijd. Zijn alle twee even sterk. Maar Guus zal het wl weer flikken met z'n Rusland :puh:

Geplaatst:
comment_1024151

Redelijk flauwe match gezien tussen Italië en Spanje, gelukkig waren de panaltys dan weer énorm spannend :D

Wat een save van Casillas op dat schot van (ik denk) Cannavaro. In de penaltys was het echt spannend toen Spanje bij 3 - 2 voorsprong mistte, maar ook Italië dat dan deed bij 3 - 2. Fabregas maakte het dan koelbloedig af!

Ben echt blij dat Spanje doorgaat en de Italianen naar huis moeten.

Ik hoop nu op een finale Duitsland-Spanje waar dan Duitsland het haalt ^_^

PS: Het viel me gisteren nu op dat Buffon vanuit een bepaalde hoek enorm lijkt op William Fichtner. (of Mahone uit Prison Break). :D:puh:

Geplaatst:
comment_1024210
Redelijk flauwe match gezien tussen Italië en Spanje, gelukkig waren de panaltys dan weer énorm spannend :D

Wat een save van Casillas op dat schot van (ik denk) Cannavaro. In de penaltys was het echt spannend toen Spanje bij 3 - 2 voorsprong mistte, maar ook Italië dat dan deed bij 3 - 2. Fabregas maakte het dan koelbloedig af!

Ben echt blij dat Spanje doorgaat en de Italianen naar huis moeten.

Ik hoop nu op een finale Duitsland-Spanje waar dan Duitsland het haalt ^_^

PS: Het viel me gisteren nu op dat Buffon vanuit een bepaalde hoek enorm lijkt op William Fichtner. (of Mahone uit Prison Break). :D:puh:

Cannavaro is geblesseerd :7 Misschien bedoel je Cassano? Ik heb het niet gezien dus...

Ik denk dat Duitseland het EK wint, die groeien echt in het toernooi, ik denk dat ze steeds beter gaan spelen.

Geplaatst:
comment_1024268
Cannavaro is geblesseerd :7 Misschien bedoel je Cassano? Ik heb het niet gezien dus...

Ik denk dat Duitseland het EK wint, die groeien echt in het toernooi, ik denk dat ze steeds beter gaan spelen.

Het was Camoranesi, heb het even opgezocht :) Al die Italiaanse namen lijken zo op elkaar :D

Geplaatst:
comment_1025493

Er is een foto gevonden met Arshavin en een blauwe tong, wat het na-effect is van doping gebruik! Toch weer hoop voor NL?

''De BBC heeft vandaag een artikel geplaatst waarin de mogelijkheid wordt genoemd dat de Russische spelers aan de doping waren. Dit zou onder andere te zien zijn geweest aan de blauwe tong de nummer 10, Andrei Arshavin. Een blauwe tong is een na effect van doping.

Als de BBC hierin gelijk heeft zouden de Russen gediskwalificeerd moeten worden. Daarbij zou Oranje komende donderdag toch nog moeten spelen tegen Spanje. ''

Het artikel vind je hier: http://www.inc-nieuws.com/algemeen/31670.html

@Hieronder: Áls het word bewezen kan de wedstrijd nog altijd uitstel krijgen.. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Geplaatst:
comment_1025498

Hmm er zijn wel veel opmerkelijke verhaaltjes over die Russen zeg, wat ik hier zo van jullie lees. Maar zou dat dan echt kunnen? Ik bedoel het Nederlands Elftal zit alweer thuis en hoe zit het dan met al die trainingen? Je kan toch moeilijk zeggen: Oké jongens kom maar weer snel met het vliegtuig terug? Donderdag is morgen al (tijd nu namelijk 0:14 dus het is net Woensdag geworden). In iedergeval zo iets lijkt me ook niet goed voor de Oranje ploeg...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.