Welkom in het 'holy-grail' topic, over het geweldig 'holy-grail' spel genaamd Super Smash Brothers Brawl.
26 of 27 juni ofzo was het kwam ie uit, ik heb hem natuurlijk al gereserveerd .. Wie nog meer? In japan en de VS wordt ie natuurlijk al helemaal kapot gespeeld, wat ik natuurlijk ook ga doen. Alle characters unlocken, vervolgens fucking hard online ownen. Als het kan, met een vriend van mij 2 vs 2.
Het is nog meer van het betere! Bij gamekings snapten 1 iemand niet dat het allemaal 9's en 10'en kreeg. Laat we stellen dat dat de BaasB van het stel was. De rest begreep natuurlijk dat het de komende zomer, herst, winter, lente en de daarop volgende zomer helemaal kapot wordt gespeeld. Nou, aangezien Melee zelfs nu nog gespeeld wordt, lijkt het me logisch dat deze gespeeld wordt tot de volgende Super Smash. Ik moet eerlijk toegeven, ik speel het spel soms ook nog en vindt het nog steeds het beste spel wat ik ooit gespeeld heb :$..
Overigens is dit topic alleen bedoeld voor de fucking die-hard Super Smash Brothers-fans. Hier kunnen we soms misschien over een tijdje 'toernooitjes' en gewoon gevechten houden (wel op de Wii natuurlijk, HAHA!). En in de tussentijd kunnen we ff uitkijken naar SSBB, en het er over hebben wie je gaat spelen enzo.
Dus eventjes voor de duidelijkheid: BAASB IK HOEF JE MENING NIET TE WETEN OVER DIT SPEL! Ook van andere negatievelingen niet. Al zal BaasB de enigste zijn.
Ik zal vast beginnen : Ik ga gewoon alle characters af. Op de Gamecube speelde ik altijd falco. Ik denk dat ik op de Wii, wolf iets vetter ga vinden. Pit lijkt me ook wel gruwelijk. Metaknight moet mwah zijn. En die teringrobot ga ik echt niet spelen, die is gewoon mislukt. Hoe goed ie ook mag zijn.
Mvg,
Youp.
>>> Door Froodooo: Topictitel aangepast. Eén keer 'uber' vind jij misschien niet genoeg, maar ik wel. <<<
Beste jongemannen,
Welkom in het 'holy-grail' topic, over het geweldig 'holy-grail' spel genaamd Super Smash Brothers Brawl.
26 of 27 juni ofzo was het kwam ie uit, ik heb hem natuurlijk al gereserveerd
.. Wie nog meer? In japan en de VS wordt ie natuurlijk al helemaal kapot gespeeld, wat ik natuurlijk ook ga doen. Alle characters unlocken, vervolgens fucking hard online ownen. Als het kan, met een vriend van mij 2 vs 2.
Het is nog meer van het betere! Bij gamekings snapten 1 iemand niet dat het allemaal 9's en 10'en kreeg. Laat we stellen dat dat de BaasB van het stel was. De rest begreep natuurlijk dat het de komende zomer, herst, winter, lente en de daarop volgende zomer helemaal kapot wordt gespeeld. Nou, aangezien Melee zelfs nu nog gespeeld wordt, lijkt het me logisch dat deze gespeeld wordt tot de volgende Super Smash. Ik moet eerlijk toegeven, ik speel het spel soms ook nog en vindt het nog steeds het beste spel wat ik ooit gespeeld heb :$..
Overigens is dit topic alleen bedoeld voor de fucking die-hard Super Smash Brothers-fans. Hier kunnen we soms misschien over een tijdje 'toernooitjes' en gewoon gevechten houden (wel op de Wii natuurlijk, HAHA!). En in de tussentijd kunnen we ff uitkijken naar SSBB, en het er over hebben wie je gaat spelen enzo.
Dus eventjes voor de duidelijkheid: BAASB IK HOEF JE MENING NIET TE WETEN OVER DIT SPEL! Ook van andere negatievelingen niet. Al zal BaasB de enigste zijn.
Ik zal vast beginnen
: Ik ga gewoon alle characters af. Op de Gamecube speelde ik altijd falco. Ik denk dat ik op de Wii, wolf iets vetter ga vinden. Pit lijkt me ook wel gruwelijk. Metaknight moet mwah zijn. En die teringrobot ga ik echt niet spelen, die is gewoon mislukt. Hoe goed ie ook mag zijn.
Mvg,
Youp.
>>> Door Froodooo: Topictitel aangepast. Eén keer 'uber' vind jij misschien niet genoeg, maar ik wel.
<<<
Bewerkt: door Froodooo