June 2, 200818 yr ik doe al lang photoshop aleen ben nu pas bij dit forum gekomen dus.. hier mijn sig rate maar geef cijfers geef tips;) er staat name op omdat ik deze pic kan verkopen op een spel.
June 2, 200818 yr ik doe al lang photoshop aleen ben nu pas bij dit forum gekomen dus..hier mijn sig rate maar geef cijfers geef tips;) er staat name op omdat ik deze pic kan verkopen op een spel. Een mooie sig! Alleen is hij rechts een beetje donker.Ook de blokjes linksboven staan niet mooi,omdat het er maar een paar zijn.De render is goed geplaatst,en de achtergrond is ook erg mooi. 9/10
June 2, 200818 yr Ik vind dit een erg mooie signature, je render is goed geplaatst. op de achtergrond heb ik niks aan te merken, ik vind alleen dat die blokjes weggelaten konden geworden. en de border vind ik ook niet zo mooi. 90%
June 2, 200818 yr ik doe al lang photoshop aleen ben nu pas bij dit forum gekomen dus..hier mijn sig rate maar geef cijfers geef tips;) er staat name op omdat ik deze pic kan verkopen op een spel. Positief Hele mooi sig en die blokjes vind ik overigens wel erg mooi verder, ik vind die streepjes ook leuk gedaan en de rest is gewoon heel netjes. Negatief Ik vind de border echt lelijk cijfer ik vind het een 9,3 waard.
ik doe al lang photoshop aleen ben nu pas bij dit forum gekomen dus..
hier mijn sig
rate maar geef cijfers geef tips;)
er staat name op omdat ik deze pic kan verkopen op een spel.