June 2, 200818 yr Hey iedereen, na een lange periode van inactiviteit heb ik weeral eens een nieuw signaturetje gemaakt. Nu zou ik graag eens weten wat jullie ervan vinden. Jessica Alba krijgt weeral de eer, maar ze moet maar niet zo een lekker ding zijn. Versie 1 Versie 2
June 2, 200818 yr ik kan versie 2 niet zien!!! ik zie het al versie 1 is beter trouwens! Edited June 2, 200818 yr by Big Playahh
June 2, 200818 yr Versie een vind ik beter.Het lichteffect op versie twee over Jessica vind ik niet mooi.
June 2, 200818 yr Een mooie sig, een ZEER mooie render. je render is goed ingeblend, goed geplaatst. Het effect eromheen is ook mooi. ik vind de 2e versie mooier die geeft een warmer effect de achtergrond heb ik niks om aan te merken. V1: 80% V2: 90% Edited June 2, 200818 yr by KJF
June 3, 200818 yr Wel Hannes, je hebt je zelf alweer overtroffen. Dit is serieus een prachtige signature en ik ben blij om weer een sig van jouw te zien. Eigenlijk kan ik niet kiezen tussen beide versies, ze zijn namelijk beide erg mooi. Ik ga toch voor Versie 2 ook al zijn daar voor mij toch wat min puntjes te herkennen. Het is in eerste instantie kleurrijker en donkerder dan de eerste versie en dat vind ik positief. Het enige wat ik er op aan te merken heb is de donkerheid van Jessica zelf, de render dus. In Versie 1 ziet ze er bijvoorbeeld veel mooier uit. Ik zou dus Versie 2 gebruiken op voorwaarde dat je alleen de achtergrond donkerder maakt en niet de render meeneemt. Laat Jessica dus gewoon zoals ze bij Versie 1 is. Voor de rest een mooie font en een geweldige passende achtergrond. Je kleurgebruik en effecten zijn echt optimaal. Vooral het kleurgebruik is iets wat ik waardeer in bijna elke signature van jouw. Ook de border ziet er prima uit maar als je voor Versie 2 gaat zou ik de border toch wat meer spectaculair maken. Denk aan een 3 pixel border met oranje en wit bijvoorbeeld. Verder heb ik er gewoon niks op aan te merken, ga vooral zo door.
June 3, 200818 yr Author Bedankt allemaal voor jullie tips, daar kan ik wel wat mee doen. Vooral bedankt Jay. Meer tips 'n rates zijn natuurlijk altijd welkom.
Hey iedereen, na een lange periode van inactiviteit heb ik weeral eens een nieuw signaturetje gemaakt. Nu zou ik graag eens weten wat jullie ervan vinden.
Jessica Alba krijgt weeral de eer, maar ze moet maar niet zo een lekker ding zijn.
Versie 1
Versie 2