Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jaja... nieuwe easteregg

beste mensen die gta IV spelen,

ik reed wat rond op me freeway, totdat ik opeens een gebouw tegenkom in bohan waar op staat: ARS

natuurlijk spreek je dit uit als arse en dat betekent aars in het engels/amerikaans.

ik heb gekeken in dit forum, nix gevonden...

ik kijk morgen nog ff op me map en update hem morgen dan zet ik op de snap-map waar je het kan vinden (Y)

nog veel plezier

UPDATEJUHH ik had nie veel te doen, dus ik dacht: ik update hem nu wel'

Klik hier om het gebouw te bekijken

Edited by tjippie

Featured Replies

  • Author
FOTO :eten: FOTO :eten: FOTO :eten: FOTO :eten: FOTO :eten:

srry man, maar ik heb nie zo'n apparaat die ss kan maken (A)

maar het is echt waar i swear

klopt ik heb het ook gezien, ik zal hier morgen een foto van maken

Is dit er niet weer een voor het grapjes en verwijzingen topic?

Of ben ik nou heel erg aan het zeuren? :puh:

  • Author
Is dit er niet weer een voor het grapjes en verwijzingen topic?

Of ben ik nou heel erg aan het zeuren? :puh:

naajjaa... het is geen verwijzing, en een grapje... dat is elke easter egg, dus dan hadden ze net zogoed niet een button kunnen maken met onderwerp maken ;) maar je niet aant zeuren hoor :D

  • 2 weeks later...

Heel toevalig dat die R er meer uit springt

  • Author
Heel toevalig dat die R er meer uit springt

jaa das waar.... maar goed ;P het gaat om de LOL ^_^

Heel toevalig dat die R er meer uit springt

meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar :duh:

Edited by discocars

Heel toevalig dat die R er meer uit springt

meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar :duh:

Dat bedoelt hij volgens mij ook met: wel toevallig dat die R er meer uit springt ;)

  • Author
Heel toevalig dat die R er meer uit springt

meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar :duh:

zoo er is er 1 wakker :cya::7

Ik heb een TV-Kaart en ben ook even zo aardig geweest om een plaatje te schieten, al realiseer ik me dat ik het beter op een andere ingame tijd had kunnen schieten aangezien de lucht er nu een beetje te wit uitziet. Dat vind ik zelf oerlelijk namelijk... Maargoed, de screenshot:

arsje1.gif

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.