June 2, 200818 yr beste mensen die gta IV spelen, ik reed wat rond op me freeway, totdat ik opeens een gebouw tegenkom in bohan waar op staat: ARS natuurlijk spreek je dit uit als arse en dat betekent aars in het engels/amerikaans. ik heb gekeken in dit forum, nix gevonden... ik kijk morgen nog ff op me map en update hem morgen dan zet ik op de snap-map waar je het kan vinden (Y) nog veel plezier UPDATEJUHH ik had nie veel te doen, dus ik dacht: ik update hem nu wel' Klik hier om het gebouw te bekijken Edited June 2, 200818 yr by tjippie
June 4, 200818 yr Author FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO srry man, maar ik heb nie zo'n apparaat die ss kan maken (A) maar het is echt waar i swear
June 4, 200818 yr Is dit er niet weer een voor het grapjes en verwijzingen topic? Of ben ik nou heel erg aan het zeuren?
June 5, 200818 yr Author Is dit er niet weer een voor het grapjes en verwijzingen topic?Of ben ik nou heel erg aan het zeuren? naajjaa... het is geen verwijzing, en een grapje... dat is elke easter egg, dus dan hadden ze net zogoed niet een button kunnen maken met onderwerp maken maar je niet aant zeuren hoor
June 6, 200818 yr Author Foto Locatie: Click here to view the SnapMap hartstikke bedankt gast w00t voor jou
June 21, 200817 yr Author Heel toevalig dat die R er meer uit springt jaa das waar.... maar goed ;P het gaat om de LOL
June 22, 200817 yr Heel toevalig dat die R er meer uit springt meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar Edited June 22, 200817 yr by discocars
June 22, 200817 yr Heel toevalig dat die R er meer uit springt meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar Dat bedoelt hij volgens mij ook met: wel toevallig dat die R er meer uit springt
June 24, 200817 yr Author Heel toevalig dat die R er meer uit springt meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar zoo er is er 1 wakker
June 30, 200817 yr Ik heb een TV-Kaart en ben ook even zo aardig geweest om een plaatje te schieten, al realiseer ik me dat ik het beter op een andere ingame tijd had kunnen schieten aangezien de lucht er nu een beetje te wit uitziet. Dat vind ik zelf oerlelijk namelijk... Maargoed, de screenshot:
beste mensen die gta IV spelen,
ik reed wat rond op me freeway, totdat ik opeens een gebouw tegenkom in bohan waar op staat: ARS
natuurlijk spreek je dit uit als arse en dat betekent aars in het engels/amerikaans.
ik heb gekeken in dit forum, nix gevonden...
ik kijk morgen nog ff op me map en update hem morgen dan zet ik op de snap-map waar je het kan vinden (Y)
nog veel plezier
UPDATEJUHH ik had nie veel te doen, dus ik dacht: ik update hem nu wel'
Klik hier om het gebouw te bekijken
Edited by tjippie