Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Flying Rat op het vliegveld.

Op het vliegveld (helemaal in het oosten van de map) is er op de verkeerstoren een duif op een reling (bovenste verdieping). Je kan hem alleen neer schieten door er met een helicopter te landen. Mijn probleem is, wanneer ik er land, kan ik niet meer de helicopter in. En het is al zo rot landen daaro. Zo enig idee hoe ik daar op een goeie manier kan landen, zodat ik er na weer gewoon normaal kan weg vliegen, inplaats van naar beneden springen?

Featured Replies

  • Author
Ik zou zeggen pak een sniper :tu:

Heb dat al geprobeerd....maar je ziet die duif niet.

Ik zou zeggen pak een sniper :tu:

Heb dat al geprobeerd....maar je ziet die duif niet.

probeer sixaxis met je controller heeft voor mij gewerkt

Ik zou zeggen pak een sniper :tu:

dat kan maar je moet wel weer op de goeie plek staan als je hem wilt zien

Ik heb ook een paar keer moeten proberen om daar te landen.

Uiteindelijk heb ik geland met mijn staart over de reling.

probeer het eens met een politie helikopter en sgiet m daarmee neer, dan hoef je helemaal niet te landen ^_^

zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood ^_^

zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood ^_^

Lees je ooit andere posts?? Diegene voor je zei precies hetzelfde. :duh:

zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood ^_^

Lees je ooit andere posts?? Diegene voor je zei precies hetzelfde. :duh:

dat is toevallig, kijk maar naar de tijd. kan zijn dat toen de ene op reageren drukte dat de andere net zn bericht postte

zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood ^_^

Lees je ooit andere posts?? Diegene voor je zei precies hetzelfde. :duh:

dat is toevallig, kijk maar naar de tijd. kan zijn dat toen de ene op reageren drukte dat de andere net zn bericht postte

zou ik toch ff kijken naar de uren, want de eerste is om 07 uur gepost, de tweede om 15 uur

Gewoon vlak boven het plateau eruit springen, de duif aan flarden knallen en naar beneden springen. Je gaat wel dood maar dat kost je maar iets van $10000. Je kunt ook proberen om een helecopter te laten verschijnen door middel van een code maar ik weet niet of dat lukt.

Succes.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.