Geplaatst: 3 juni 200817 jaren comment_1007185 Ik ging een keer op lovemeet.net kijken en ging naar mannen en wie staat daar.... Niko! met een foto met een heel boos gezicht en zijn online naam NikoLiberty niet dat dit erg bijzonder is
Geplaatst: 3 juni 200817 jaren comment_1007191 Ik ging een keer op lovemeet.net kijken en ging naar mannen en wie staat daar.... Niko! met een foto met een heel boos gezicht en zijn online naam NikoLiberty niet dat dit erg bijzonder is niet dat dit erg bijzonder is Idd. Hier kan je ook achterkomen na die missie voor brucie en roman[/font]
Geplaatst: 3 juni 200817 jaren comment_1007255 wat wel grappig is, dat tijdens de missie Out of the closet, dat hij dan een heel ander profiel heeft
Geplaatst: 4 juni 200817 jaren comment_1007510 wat wel grappig is, dat tijdens de missie Out of the closet, dat hij dan een heel ander profiel heeft Dan heeft hij een homo profiel, hij komt als ware uit de kast, meeste begrijpen wat ik bedoel, voor de mensen die het niet weten, Als je uit de kast komt, dan beken je dat je homo bent. Dislikes: Titties xD[/font] Later
Geplaatst: 4 juni 200817 jaren comment_1007547 wat wel grappig is, dat tijdens de missie Out of the closet, dat hij dan een heel ander profiel heeft Dan heeft hij een homo profiel, hij komt als ware uit de kast, meeste begrijpen wat ik bedoel, voor de mensen die het niet weten, Als je uit de kast komt, dan beken je dat je homo bent. Dislikes: Titties xD[/font] Later ja daar heet ie sweet bellic lol Bewerkt: 4 juni 200817 jaren door frankyyguy
Geplaatst: 8 juni 200817 jaren comment_1010948 Dat is alleen voor die missie dat je die Gay moet daten en killen Vraag: kun je eigenlijk ook andere gays daten? Mogen ze na afloop ff een shotgun pijpen
Geplaatst: 8 juni 200817 jaren comment_1011211 Ik heb het wel geprobeerd... maar nog geen reactie www.love-meet.net linkt ook door naar rockstar website als je hem in je adresbalk van je ECHTE pc intikt
Ik ging een keer op lovemeet.net kijken en ging naar mannen en wie staat daar.... Niko! met een foto met een heel boos gezicht en zijn online naam NikoLiberty
niet dat dit erg bijzonder is