Geplaatst: 3 juni 200816 jaren comment_1007238 Ik ging net voor mezelf scene zetten.. je weet toch.. verveling. dus ik denk, als die cop me gaat schieten spring ik! maarja ik had 1 sterretje, dus hij niet schieten.. gaan ze ineens allemaal op zelfde hoogte klimmen en zo eroverheen tiefe :') en dat heb ik even gefilmd met mijn telefoon
Geplaatst: 3 juni 200816 jaren comment_1007247 Haha is wel lacheuh Ga ik ook eens proberen Gratzz GTAFreak007
Geplaatst: 3 juni 200816 jaren comment_1007266 Chill, maar hoe ben jij op het hek gekllommen zonder eraf te springen???
Geplaatst: 3 juni 200816 jaren Auteur comment_1007301 ik sta op een pilaartje, die is net wat breder dan het hekje. vandaar dat ik erop ben geklommen, en de cops eroverheen springen
Geplaatst: 3 juni 200816 jaren comment_1007317 ik sta op een pilaartje, die is net wat breder dan het hekje. vandaar dat ik erop ben geklommen, en de cops eroverheen springen Als ik dat doe springt niko er over heen
Geplaatst: 3 juni 200816 jaren comment_1007350 Haha geweldig xD ik heb het alleen zelf ook geprobeerd maar ik pleegde ook zelfmoord.
Geplaatst: 3 juni 200816 jaren comment_1007365 Hihi lachen met die cops. Leven is hard in liberty city blijkbaar.
Geplaatst: 4 juni 200816 jaren comment_1007438 Hier is niets vreemd aan in principe, want die agenten zijn geprogrammeerd om er alles aan te doen om op dezelfde hoogte te komen als jij. Ze "zien" niet dat het alleen maar een brugleuning is waar je op staat. Vandaar dat ze springen. Normaal zou het met niko ook gebeuren. Maar daar heb je iets op gevonden blijkbaar. Ik moet trouwens zeggen dat het scherp beeld was voor een opname van een telefoon!
Geplaatst: 4 juni 200816 jaren comment_1007443 Het is inderdaad niet vreemd, maar ik moet er wel om lachen.. En leuk gevonden..
Geplaatst: 4 juni 200816 jaren Auteur comment_1007468 Hier is niets vreemd aan in principe, want die agenten zijn geprogrammeerd om er alles aan te doen om op dezelfde hoogte te komen als jij. Ze "zien" niet dat het alleen maar een brugleuning is waar je op staat. Vandaar dat ze springen. Normaal zou het met niko ook gebeuren. Maar daar heb je iets op gevonden blijkbaar. Ik moet trouwens zeggen dat het scherp beeld was voor een opname van een telefoon! nee dat weet ik ook wel maar vond het tog leuk om ff te delen nokia n73 ftw ;>
Geplaatst: 4 juni 200816 jaren comment_1007523 Haha, al die dode agenten onder aan de brug Hele grote bloed plassen:P Ik vindt het trouwens erg knap hoe jij op zo'n pilaartje kan komen. Iedere keer als ik het probeer, dan val ik er af en ben ik dus dood. Swiggers
Geplaatst: 4 juni 200816 jaren comment_1007566 Haha, al die dode agenten onder aan de brug Hele grote bloed plassen:P Ik vindt het trouwens erg knap hoe jij op zo'n pilaartje kan komen. Iedere keer als ik het probeer, dan val ik er af en ben ik dus dood. Inderdaad een erg comisch gezicht, even onthouden! Waarschijnlijk kom je er makkelijk op vanaf een auto die je strak naast de railing parkeert. Op de auto klimmen en erop lopen!
Geplaatst: 4 juni 200816 jaren comment_1007583 Haha, al die dode agenten onder aan de brug Hele grote bloed plassen:P Ik vindt het trouwens erg knap hoe jij op zo'n pilaartje kan komen. Iedere keer als ik het probeer, dan val ik er af en ben ik dus dood. Inderdaad een erg comisch gezicht, even onthouden! Waarschijnlijk kom je er makkelijk op vanaf een auto die je strak naast de railing parkeert. Op de auto klimmen en erop lopen! Idd, hij is volgens mij via die auto gekomen, want er stond een woutenwagen tegen dat pilaartje aan. Of hij is via de Zijkant gegaan, dus niet via de voorkant zodat Nico eraf springt, dus zo hij normaal staat recht of links. Ontopic: leuk gevonden Nu ons nog vertellen hoe je erop bent gekomen. Later
Ik ging net voor mezelf scene zetten.. je weet toch.. verveling.
dus ik denk, als die cop me gaat schieten spring ik!
maarja ik had 1 sterretje, dus hij niet schieten..
gaan ze ineens allemaal op zelfde hoogte klimmen en zo eroverheen tiefe :')
en dat heb ik even gefilmd met mijn telefoon