Geplaatst: 4 juni 200817 jaren comment_1007486 Hey, Ik heb me is in de GTA Texture wereld gestort ik heb al de garage in Grove St. retextured maar nu wil ik AUTO's ! dus ik open TXD Workshop IMG Tool 2.0 ik extract sabre.txd in TXD Workshop open ik de txd maar ik zie 2 files sabre29interior128 en sabre92wheel64 maar ik wil de buitenkant veranderen of is dat met andere files ?? Gratzz GTAFreak007
Geplaatst: 4 juni 200817 jaren comment_1007495 Welkom in hetzelfde wereldje als mij. Van de auto de buitenkant retexturen kan simpelweg niet. Daarvoor moet je hem openen in Gmax of 3DS en dan daar de afbeelding erop plakken. Dat komt omdat de auto standaard kleuren heeft die er gewoon worden op geplaatst in het spel. Er zit geen plaatje op. Er zijn wel een aantal auto's waarbij dat niet zo is en die kan je gewoon rustig texturen. Zoals de "Camper" en het "Monster'. Verder zou ik gewoon poppetjes retexturen. Makkelijk, leuk en simpel.
Geplaatst: 4 juni 200817 jaren Auteur comment_1007503 hoe doe ik dan poppetjes ? =D Gratzz GTAFreak007
Geplaatst: 4 juni 200817 jaren comment_1007860 hoe doe ik dan poppetjes ? =D Gratzz GTAFreak007 Op vrijwel exact dezelfde manier als auto's. Nu moet je alleen de texture van een pedestrian of verhaalpersonage gebruiken in plaats van een auto texture.
Hey,
Ik heb me is in de GTA Texture wereld gestort
ik heb al de garage in Grove St. retextured
maar nu wil ik AUTO's !
dus ik open
TXD Workshop
IMG Tool 2.0
ik extract sabre.txd
in TXD Workshop open ik de txd
maar ik zie 2 files
sabre29interior128
en