June 4, 200818 yr Ik heb bijna alle stunt jumps gedaan, ik moet alleen nog een stunt jump bij het politie bureau in alqonquin. op www.whattheydonotwantyoutoknow.com staat dat er hier nog een moet zijn.Click here to view the SnapMap ik heb hier wel een schans gevonden, maar hij doet het niet, ik ben er tig keer over heen geweest en hij springt dan gewoon. kan iemand me laten zien of vertellen hoe en waar het wel moet? dankje
June 4, 200818 yr Deze jump zit op 28,71 meter hoogte. Het beste kan je even met een helikopter gaan kijken waar hij is. De beginschans is de zuidelijke, waar je moet eindigen, is de noordelijke. Begin hoogte: 28,71 meter Eind hoogte: 14,3 meter Steel dus even een helikopter bij de Helitours en ga kijken. Als je weet waar hij is, dan ga je er met een motor/auto heen. Veel succes! PS: Hier staan alle stunt jumps op, met hun hoogtes Edited June 4, 200818 yr by Visser23
June 4, 200818 yr Author Deze jump zit op 28,71 meter hoogte. Het beste kan je even met een helikopter gaan kijken waar hij is. De beginschans is de zuidelijke, waar je moet eindigen, is de noordelijke. Begin hoogte: 28,71 meter Eind hoogte: 14,3 meter Steel dus even een helikopter bij de Helitours en ga kijken. Als je weet waar hij is, dan ga je er met een motor/auto heen. Veel succes! PS: Hier staan alle stunt jumps op, met hun hoogtes ja ik heb alles al geprobeerd maar ik kom er maar niet aan uit
June 5, 200818 yr http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...;hl=stunts+hulp Kijk is bij deze topic, daar staat hoe je deze stunt moet doen, daar had die hetzelfde probleem
June 5, 200818 yr Author http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...;hl=stunts+hulpKijk is bij deze topic, daar staat hoe je deze stunt moet doen, daar had die hetzelfde probleem toppie bedankt ik zal het sluiten
Ik heb bijna alle stunt jumps gedaan, ik moet alleen nog een stunt jump bij het politie bureau in alqonquin.
op www.whattheydonotwantyoutoknow.com staat dat er hier nog een moet zijn.Click here to view the SnapMap
ik heb hier wel een schans gevonden, maar hij doet het niet, ik ben er tig keer over heen geweest en hij springt dan gewoon.
kan iemand me laten zien of vertellen hoe en waar het wel moet?
dankje