Geplaatst: 5 juni 200817 jaren comment_1008447 je rank wordt steeds gereset omdat je op een andere save online gaat dan wordt je weer rank 0 dit wordt wel weer verholpen maar is cker irritant:P
Geplaatst: 5 juni 200817 jaren comment_1008485 je rank wordt steeds gereset omdat je op een andere save online gaat dan wordt je weer rank 0 dit wordt wel weer verholpen maar is cker irritant:P Bij mij is dit niet zo.... het is omdat soms omdat je rank up gaat in een multiplayergame en als je die game niet afspeeld dan word je rank niet opgeslagen..
Geplaatst: 5 juni 200817 jaren comment_1008686 ik zit altijd maar op 1 save game.. En dan word alsnog me rank (0).. Erg irritant. Ik ga ook pas mult. spelen als het weer gemaakt is.
Geplaatst: 5 juni 200817 jaren Auteur comment_1008947 ik zit altijd maar op 1 save game.. En dan word alsnog me rank (0).. Erg irritant. Ik ga ook pas mult. spelen als het weer gemaakt is. het wordt wel bij elkaar opgeteld maar soms staat er even 1 en bij mij komt dat wel doordat ik op een andere save online ga dan is het weer 0 dan wacht ik half uurtje staat hij gewoon weer op 4
je rank wordt steeds gereset omdat je op een andere save online gaat dan wordt je weer rank 0 dit wordt wel weer verholpen maar is cker irritant:P