Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Euhm ?

ik schoot net 1 kogel op een auto en toen zei iemand Okay, let's bounce ofzo.

geen idee waar het vandaan kwam :S

iemand die het weet ?

Edited by Suburban

Featured Replies

Van iemand die op straat liep :duh:

logisch he waar moet het anders vandaan komen

Ik schoot ook is op een auto en toen hoorde ik dat ook, maar net zoals bij ratman zag ik een subtitle! miss en ander soort van ratman, volgens mij was het bij de triangle stripclub!

Ja, dat is bij de verlaten sprunkfabriek, daar hoor je allemaal van die geluiden

dat had ik ook ik deed een drive-by en toen kwam er een ondertitel met "okay lets bounce" en een andere keer "okay youre dead". terwijl ik niet achterna gezeten werd en ik was helemaal alleen in de auto.

Ja, dat is bij de verlaten sprunkfabriek, daar hoor je allemaal van die geluiden

Oh god, daar gaan we weer... :duh:

Zowel Ratman als de Sprunkkeeper zijn verzonnen. De Sprunkkeeper mag dan wel echt lijken, maar forget it. Het is een bewaker van de stripclub. Ga maar kijken, zo'n mannetje voor de stripclub ziet er precies hetzelfde uit. En als je in de Sprunkfabriek bent en je schiet, dan komt de zogenaamde sprunkkeeper van buiten af en het duurt even voordat ie er is. Net lang genoeg om vanaf de stripclub te komen. Op straat in de auto daar in de buurt gebeurt hetzelfde. Ik heb zelfs een keer gezien dat ze van de stripclub afkomen, die mannetjes met grijze baarden. Dus Sprunkkeeper/Ratman or however je hem noemt is een vette dikke leugen en vooral een verzinsel!

Edited by Iscariah

  • 3 weeks later...

Ratman is wel echt maar hij zit niet bij de sprukfabriek het is in een verlaten metro-station er staan soms bouwvakkers in maar let daar niet op.

als je hem ziet zegt hij dingen zoals: I'm the ratman. als je hem niet kan vinden moet je even schiten dan rent hij heel snel weg.(soms komt hij onder de metro) :cab:

Ratman is wel echt maar hij zit niet bij de sprukfabriek het is in een verlaten metro-station er staan soms bouwvakkers in maar let daar niet op.

als je hem ziet zegt hij dingen zoals: I'm the ratman. als je hem niet kan vinden moet je even schiten dan rent hij heel snel weg.(soms komt hij onder de metro) :cab:

Kom eerst maar eens met bewijs. Videobewijs wel teverstaan! :ch:

Er zijn heel veel kleine tekstjes in mensen gezet die over straat lopen bv als je tegen ze aanlopt of als je hard wegrent of als je een auto steelt

Er zijn heel veel kleine tekstjes in mensen gezet die over straat lopen bv als je tegen ze aanlopt of als je hard wegrent of als je een auto steelt

maar zonder ondertiteling

Ratman is wel echt maar hij zit niet bij de sprukfabriek het is in een verlaten metro-station er staan soms bouwvakkers in maar let daar niet op.

als je hem ziet zegt hij dingen zoals: I'm the ratman. als je hem niet kan vinden moet je even schiten dan rent hij heel snel weg.(soms komt hij onder de metro) :cab:

Kom eerst maar eens met bewijs. Videobewijs wel teverstaan! :ch:

Idd dat vind ik er ook van!!

Er zijn er zoveel die zeggen dat die ratman in de metro leeft.

Maar ik heb nog geen enkele video/foto gezien waarop je hem duidelijk kan zien. :duh:

Er zijn heel veel kleine tekstjes in mensen gezet die over straat lopen bv als je tegen ze aanlopt of als je hard wegrent of als je een auto steelt

maar zonder ondertiteling

Ja, maar wat die bewakers van de stripclub zeggen, krijg je ook subtitles, bv. soms zeggen ze dat je er niet inmag, of dat ze je met moeite inlaten, dan zeggen ze dat en krijg je een subtitle.

Zoals Iscariah zei, de poppetje van de sprunk is een misgeplaatste bewaker van de stripclub.

Later,

Hmm :clown:

Ik schoot eerst op een iemand die tussen de bosjes lag te slapen. (zwerver ofzo) Naja, ik gaf hem een headshot, en iemand zei 'You're dead' of iets in die richting. En ik bevond me in Algonquin :clown:

(in de buurt van het Politiestation met een Annihilator op het dak)

Hmm :clown:

Ik schoot eerst op een iemand die tussen de bosjes lag te slapen. (zwerver ofzo) Naja, ik gaf hem een headshot, en iemand zei 'You're dead' of iets in die richting. En ik bevond me in Algonquin :clown:

(in de buurt van het Politiestation met een Annihilator op het dak)

Er zijn meerdere gebouwen met bewaking. Bijvoorbeeld de heli boven de Booth tunnel, die wordt ook bewaakt door een dikzak met een bruine security blouse.

De bewakers reageren wel op je (blijkbaar met subtitles, ik heb zelf de sub uitstaan) en komen achter je aan als je de daar geldende reglementen overtreedt. Same thing in het advocaten kantoor, en dat staat in Algonquin...

Myth totally busted.

ik wil bewijzen officieel bewijz hebben dat hij mis is geplaats dat kan je over alles zeggen dat hij een fout is maar ik denk dat R* dat beter weet en de 1e trailer heet niet voor niets things will be different. en bij die andere stripvlub als ik daar op de parkeerplaats schiet komt hij alleen achter me aan als ik hem raak dus waarom zou hij helemaal naar de fabriek lopen terwijl hij een stripclub moet bewaken

:cya:

Edited by nljesse

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.