ik heb net de missie gehaald dat je dimitri moest vermoorden(ik heb voor wraak gekozen).
Nu is de trouwdag van roman hij zegt dat ik een net pak moet aantrekken en om 10 uur bij de kerk moet zijn. Maar er gebeurt daarna helemaal niks k heb een pak aan maar er staat niet dat ik naar de kerk moet ofzoiets. Bij de andere keuze(deal) belt kate mij en zeg ik dat ik de deal heb gedaan en dat zei niet naar de trouwdag komt en dan krijg ik de opdracht om naar de kerk te gaan, nu dus niet. ik heb kate al gebeld maar hoor 2 seconde een dode lijn en daarna word het gesprek beeindigt kan iemand helpen ?
ik heb net de missie gehaald dat je dimitri moest vermoorden(ik heb voor wraak gekozen).
Nu is de trouwdag van roman hij zegt dat ik een net pak moet aantrekken en om 10 uur bij de kerk moet zijn. Maar er gebeurt daarna helemaal niks k heb een pak aan maar er staat niet dat ik naar de kerk moet ofzoiets. Bij de andere keuze(deal) belt kate mij en zeg ik dat ik de deal heb gedaan en dat zei niet naar de trouwdag komt en dan krijg ik de opdracht om naar de kerk te gaan, nu dus niet. ik heb kate al gebeld maar hoor 2 seconde een dode lijn en daarna word het gesprek beeindigt
kan iemand helpen ?