Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DLC uitgesteld

De downloadbare content van Grand Theft Auto IV, waar Microsoft een flink bedrag voor heeft neergelegd, verschijnt later dan aanvankelijk verwacht. Uitgever Take Two Interactive heeft aangekondigd dat Xbox 360-bezitters de extra inhoud van het gangsterepos op zijn vroegst in november 2008 kunnen verwachten, uiterlijk in januari 2009. Oorspronkelijk zou de downloadbare inhoud tussen augustus en oktober 2008 verschijnen.

Men heeft besloten de downloadbare content te verschuiven om te zorgen voor een betere balans in het releaseschema. Hoewel men het niet expliciet erbij gezegd heeft, zou een goede reden kunnen zijn dat in september Midnight Club: Los Angeles verschijnt. Dit spel zit redelijk in hetzelfde vaarwater als Grand Theft Auto IV en het zou zonde zijn mocht die game ondersneeuwen doordat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV beschikbaar is gesteld.

http://gta.headliner.nl/headliner.php?c=nl...amp;abbr=gamers

Beetje belachelijke rede, na deze uitstel verwacht ik eerlijk gezegd wel dat het serieus iets goeds moet zijn als een nieuwe stad, niet een paar nieuwe missie's

Featured Replies

Ik weet niet of deze rede een belachelijke reden is. Wellicht vanuit onze kant gezien wel maar ik denk dat het een tactische reden is vanuit Take Two Interactive gezien.

Als er namelijk in een rustige periode extra content wordt gereleased dan betekend dat automatisch ook weer een boost in de verkoop van het originele spel....

Zeker in de periode van de feestdagen betekend dit dus extra inkomsten voor Take Two / R*.

Een tactische zet dus + het feit dat er langer ontwikkelt kan worden aan de nieuwe content dus een betere kwaliteit.... En zoals we R* kennen gaat kwaliteit boven kwantiteit dus ik persoonlijk ben hier alleen maar blij mee ook al moet ik nu langer wachten :Y

:tu:

EDIT: Typo :roll:

Edited by repbon

Ik weet niet of deze rede een belachelijke reden is. Wellicht vanuit onze kant gezien wel maar ik denk dat het een tactische reden is vanuit Take Two Interactive gezien.

Als er namelijk in een rustige periode extra content wordt gereleased dan betekend dat automatisch ook weer een boost in de verkoop van het originele spel....

Zeker in de periode van de feestdagen betekend dit dus extra inkomsten voor Take Two / R*.

Een tactische zet dus + het feit dat er langer ontwikkelt kan worden aan de nieuwe content dus een betere kwaliteit.... En zoals we R* kennen gaat kwaliteit boven kwantiteit dus ik persoonlijk ben hier alleen maar blij mee ook al moet ik nu langer wachten :Y

:tu:

EDIT: Typo :roll:

ze worden tegenwoordig wat té tactisch :duh:

  • Author

ergens stond dat het niet te maken heeft met technische redenen, enkel in hun schematje komt het even niet uit dus moet maar ff 8 miljoen gta'ers de dupe worden. Sorry maar vind dit echt een rotstreek. Als ze nou meer tijd nodig hadden om het te maken oké, maar dit vind ik gewoon naaierig.

De downloadbare content van Grand Theft Auto IV, waar Microsoft een flink bedrag voor heeft neergelegd, verschijnt later dan aanvankelijk verwacht. Uitgever Take Two Interactive heeft aangekondigd dat Xbox 360-bezitters de extra inhoud van het gangsterepos op zijn vroegst in november 2008 kunnen verwachten, uiterlijk in januari 2009. Oorspronkelijk zou de downloadbare inhoud tussen augustus en oktober 2008 verschijnen.

Men heeft besloten de downloadbare content te verschuiven om te zorgen voor een betere balans in het releaseschema. Hoewel men het niet expliciet erbij gezegd heeft, zou een goede reden kunnen zijn dat in september Midnight Club: Los Angeles verschijnt. Dit spel zit redelijk in hetzelfde vaarwater als Grand Theft Auto IV en het zou zonde zijn mocht die game ondersneeuwen doordat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV beschikbaar is gesteld.

http://gta.headliner.nl/headliner.php?c=nl...amp;abbr=gamers

Beetje belachelijke rede, na deze uitstel verwacht ik eerlijk gezegd wel dat het serieus iets goeds moet zijn als een nieuwe stad, niet een paar nieuwe missie's

een hele nieuwe stad?

wtf???

denk je echt dat ze in zo'n korte tijd een hele nieuwe stad kunnen bouwen?

dan moeten ze natuurlijk ook een stuk of 20 nieuwe missies daar doen, zodat je niet verveelt, en natuurlijk andere autos die in die sfeer passen, en peds die in die sfeer passen, nieuwe gebouwen, moeten ze weer naar een landje gaan om te kijken hoe het verkeer daar is enz. enz. enz....

krijg je (misschien exclusieve) downloadable content, maar moet je er een tijdje langer voor wachten dan verwacht, is het nog steeds niet goed!

dit is hetzelfde als bij de verschuiving van een half jaar voor GTA IV, wat hebben jullie liever?

een spel(/DLC) met bugs of een spel(/DLC) met heel weinig/geen bugs!

Uitstellen tot November t/m uiterlijk Januari is in ieder geval gelukkig geen half jaar dit maal... We wachten af.

Kijk dat bedoel ik nou, ik heb vanaf het begin af aan al gezegt dat het toch wel werdt uitgesteldt. Rockstar Games maakt er echt een 'potje' van. Eerst al de uitstel van GTA IV ( De game zelf ), en dan nu dit weer. Echt belachelijk dat Rockstar zich weer niet aan haar woord houdt. Inmiddels zijn er nog een paar kleine dingen dat niet aan den orde is gekomen. Op de Screenshots en eventuele trailer(s), zie je dat Nico regelmatig handschoentjes aan heeft. Hoe, wat en waar kun je deze kopen ? In één van de trailers zie je duidelijk dat er iemand in een paal klimt. Ook dit heeft Rockstar Games niet in de game zelf gemaakt. Echt belachelijk dat de extra contenten ook weer worden uitgesteldt. Microsoft heeft er enorm veen geld voor betaald ( 50.000.000/50 Miljoen ), en dan moet je op z'n minst verwachten dat het ook snel wordt gemaakt. Nu het toch weer wordt uitgesteld verwacht ik toch wel zeker 30 of 40 nieuwe missie's. Kleine toepassingen aan de stad, dat vliegen mogelijk wordt ( Vliegtuig ). In iedergeval verwacht ik dat er allemaal nieuwe dingen komen, en dat het ook zonder patch moet kunnen. Niet dat wij als GTA Fans later nog weer erg veel bugs en fouten tegenkomen.

DSgregor :cya:

Edited by DSgregor

De opvolger van GTAIV zal dan ook wel uitgesteld worden. :duh:

Mij maakt het niet zoveel uit. Ik vermaak me nog wel met de games die tussen nu en de release van de dlc uitkomen.

(Mercenaries 2, Saints Row 2, Star Wars etc.)

  • Author
dit is hetzelfde als bij de verschuiving van een half jaar voor GTA IV, wat hebben jullie liever?

een spel(/DLC) met bugs of een spel(/DLC) met heel weinig/geen bugs!

Heeft niks met de DLC zelf te maken, puur komt het in hun agenda niet uit, download content op zich is technish gewoon volgens het schema klaar, vandaar dat ik het ook zo belachelijk vind. Maja, ondertussen doe ik gwn ff saints row 2 ofzo(die helaas ook uitgesteld is)

Het blijkt maar weer eens, release datas zijn er om uitgesteld te worden.

als er nog een DLC voor de ps3 komt. Betekend dit dan dat die ook later zal komen. Of zal die los staan van de xbox?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.