Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

Vond dit filmje link: http://ps3.ign.com/dor/objects/905741/sain...ler_060408.html

(ik wou het uploaden maar bestand is te groot)

saints row beweerd dus veel beter te zijn dan gta4

Ik heb de eerste saints row ook gespeeld en zal mij de volgende ook wel kopen maar gta blijft voor mij tog de beste door die speciale gta sfeer die nog geen enkel spel heeft kunnen kopiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vond Saint's Row erg leuk, mede omdat be bediening zo veel beter is dan GTA. Vooral het schieten is zo veel makkelijker. Alleen was ik wel wat teleurgesteld dat Saint's Row qua omgeving en voertuigen wat beperkt was. Zeker vergeleken met GTA SA. En ook de sound track vond ik vergeleken met GTA wat matig. Maar nu GTA4 eigenlijk op dezelfde gebieden teleursteld, waardeer ik Saint's Row weer meer.

Ik ben wel benieuwd naar Saint's Row 2, maar ik hoop dat het niet alleen maar gaat over zo veel mogelijk mayhem veroorzaken, maar dat er ook een goed verhaal inzit en je mooie omgevingen tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 is ook een enorme aanrader om te kopen. Maar GTA IV is en blijft de beste 'zandbak' game in mijn ogen. Saints Row 2 heeft alles nagemaakt van Grand Theft Auto. Dat is ze erg goed gelukt, maar toch vindt ik GTA mooier en beter. Heel veel spellen zijn nagemaakt van GTA o.a Scarface: the World is Yours, de verhaallijn van dit spel is geheel in GTA stijl geschreven. De game Crackdown was opnieuw een GTA-achtige game die net als Saints Row werd gemaakt. In het Crown Magazine staat ook dat al deze game's nooit zo succesvol zijn geweest als GTA IV. En zo denk ik er ook over, geen enkel spel komt zover als Grand Theft Auto IV. Game ontwikkelaars kunnen zeggen wat ze willen, maar er is allemaal niet van waar.;)

DSgregor:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de GTA reeks ook het beste, maar vind bijvoorbeeld Scarface beter dan veel online reviewers beweren. Tevens vind ik GTA4 gewoon een tegenvallende GTA. Het is wel een goede game, die er mooi uitziet, maar je mocht ook verwachten dat GTA4 mooier zou zijn dan de voorgangers die op de GTA3 engine uit 2001 teren.

De bediening is wel wat verbeterd, maar is vergeleken met Saint's Row 1 erg matig en hoe levendig is de stad van GTA4 eigenlijk? Je kunt bijna nergens in, dus de stad is voor een deel een leeg omhulsel. Dat waren de vorige delen ook, maar juist als next gen GTA had ik daar meer van verwacht.

Eigenlijk is GTA net zoals de meeste next gen games: Mooier, maar de algemene gameplay is hetzelfde als vroeger.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich wel een goede trailer, want GTA IV is inderdaad wat saai met de activiteiten die je met je vrienden moet doen. Maar ik vind de graphics van GTA IV toch wel een stuk beter :Y

Ik denk niet dat Saints Row 2 GTA IV gaat overtreffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 heeft alles nagemaakt van Grand Theft Auto. Dat is ze erg goed gelukt, maar toch vindt ik GTA mooier en beter. Heel veel spellen zijn nagemaakt van GTA o.a Scarface: the World is Yours, de verhaallijn van dit spel is geheel in GTA stijl geschreven. De game Crackdown was opnieuw een GTA-achtige game die net als Saints Row werd gemaakt.

Daar ben ik het niet mee eens. Alles nagemaakt van GTA? Heb je saints row wel gespeeld? Het enigste wat Saints Row van GTA heeft is mischien de stijl uit San Andreas. Je zegt toch ook niet dat GTA nagemaakt van Elite is? Het woord GTA-achtige bestaat niet. Dit heet een Genre: Sandbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn die graphics van die trailer definitief?? Want die zijn namelijk fukking[/font] lelijk!! Ik vind SR gewoon een rip-off van GTA. Mensen mogen zeggen wat ze willen, maar et is zo.

Link to comment
Delen op andere websites

alleen het car surfen onrealistisch :')?

soort van, we doen nog meer extra overdreven dingen erin, dan zijn we beter dan gta!

ziet er ook graflelijk uit...

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind heel saints row onrealisties sorry als ik oordeel op deel 2 heb alleen deel 1 gespeeld

maar ik vond het echt een kutspel het verhaal klopte gewoon niks van onrealisties slechte graphics vergeleken met gta sa weinig voertuigen klein landschap ik vind dat saints row meer in de true crime klasse valt ook klote

gta is niet te overtreffen ze waren de 1ste ze zijn de 1ste en ze blijfen de 1ste dat is mijn mening en hoezo valt gta IV af heb die punten even gelezen

je kan in meer gebouwen in vergelijking dan in gta sa volgens mij loopt het wel achter met de activiteiten maar wat heb je aan basketballen:P op X drukken totdat ie hoogstaat aen dan loslaten

aaltijd raak

nu heb je bowlen darten poolen(had je al) powerboaten en nog wat dingen weet het allemaal ff niet meer

ik vind gta IV de beste game ooit dat vond ik trouwens van alle gtas je mag me misschien een gta fanboy noemen maar aan DIE WAARHEID ontkom je toch niet

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...