Jump to content
Geplaatst:
comment_1009265

Hoi Iedereen,

in de garage van het huis in Santa Maria Beach zit een kuiltje. Is onzichtbaar, maar als je met je auto eruit rijd (bij mij een savana :dans: ) kom je in dat kuiltje en is je voorbumper kapot :cry: Met De Achterkant heb je geen probleem.

foto's komen snel

dit is uit de Platinum PS2 Versie

ik weet niet of de niet Platanum SA dat ook heeft

Bewerkt: door RoyBoow

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1009268
Hoi Iedereen,

in de garage van het huis in Santa Maria Beach zit een kuiltje. Is onzichtbaar, maar als je met je auto eruit rijd (bij mij een savana :dans: ) kom je in dat kuiltje en is je voorbumper kapot :cry: , maar als je met de achterkant naar buiten rijd isje achterbumper naar de knoppen :cry: .

Nog nooit van gehoord, maar als de hydraulic gebruikt om erover heen de springen, gaat ie dan nog steeds kapot?

Geplaatst:
comment_1009274

Ik weet wat je bedoeld, dat is op de grens van het zand met de weg/stoep. Zo'n kuil zit er ook naast de Desert Eagle naast Zero's RC Shop (in de steeg). Dat is een stukje unsolid waar verder weinig aan te doen is. Volgens mij heb je minder schade als je er met wat meer vaart overheen gaat, probeer het ook eens schuin, dus met maar 1 wiel tegelijk i.p.v. 2 wielen.

Edit @ hieronder: Tja daar moet je ook niet tegenaan knallen :7 .. maar omheen rijden ..

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1009291
Hoi Iedereen,

in de garage van het huis in Santa Maria Beach zit een kuiltje. Is onzichtbaar, maar als je met je auto eruit rijd (bij mij een savana :dans: ) kom je in dat kuiltje en is je voorbumper kapot :cry: , maar als je met de achterkant naar buiten rijd isje achterbumper naar de knoppen :cry: .

Nog nooit van gehoord, maar als de hydraulic gebruikt om erover heen de springen, gaat ie dan nog steeds kapot?

nog niet geprobeerd.

Kan je tenminste een plaatje/fototje van maken op de plaats waar het precies is.

Blizard, Foto komt later. u.s.b stick heeft mijn moeder in de auto liggen, vanavond of morgen staat de foto erop.

Ik weet wat je bedoeld, dat is op de grens van het zand met de weg/stoep. Zo'n kuil zit er ook naast de Desert Eagle naast Zero's RC Shop (in de steeg). Dat is een stukje unsolid waar verder weinig aan te doen is. Volgens mij heb je minder schade als je er met wat meer vaart overheen gaat, probeer het ook eens schuin, dus met maar 1 wiel tegelijk i.p.v. 2 wielen.

Koe, Dit klopt. met meer snelheid kom je er zonder probleem uit. tenminste zolang er geen andere auto voor je garagedeur staat dan. ander zit je met de voorkant in de auto.

Bewerkt: door RoyBoow

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1021765

Dit komt op best wel veel plaatsen voor, en het is erg irritant als je met een dure auto rijd!

kijk dus uit en rijd gewoon op de weg met een dure auto!(of niet XD)

EDIT:

voor de hangar van de hydra op verdant meadows is er ook zo'n stukje.

Bewerkt: door Addicted2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.