Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1009490

Je zult verbaast staan over hoe simpel het is om op die toren te komen met een tweewieler. Ga helemaal beneden aan de toren staan en je zult een gele marker zien. Ga erin staan met je tweewieler en je zult vanzelf boven zijn. Bovenaan de toren kun je vervolgens doen wat je wilt. Het gebouw betreden is niet mogelijk met een ander voertuig dan een tweewieler.

Edit: Een Snapmap met de precieze locatie: Click here to view the SnapMap

Bewerkt: door Jay;

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1009515
Je zult verbaast staan over hoe simpel het is om op die toren te komen met een tweewieler. Ga helemaal beneden aan de toren staan en je zult een gele marker zien. Ga erin staan met je tweewieler en je zult vanzelf boven zijn. Bovenaan de toren kun je vervolgens doen wat je wilt. Het gebouw betreden is niet mogelijk met een ander voertuig dan een tweewieler.

Edit: Een Snapmap met de precieze locatie: Click here to view the SnapMap

wtf?:o:o

da haddek dus nooit verwacht:o:p

bedankt he!

Geplaatst:
comment_1009521

Het is ook de enige enex (gele pijl) in SA waarbij dit mogelijk is. Mooie toren om triple insane jumps te maken of om vanaf te basejumpen. Zoals naar die Police Maverick waar jij laatst nog naar vroeg. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1009523
Het is ook de enige enex (gele pijl) in SA waarbij dit mogelijk is. Mooie toren om triple insane jumps te maken of om vanaf te basejumpen. Zoals naar die Police Maverick waar jij laatst nog naar vroeg. ^_^

haha :schater:

was me dat een operatie voordat ik hem vond :schater:

Geplaatst:
comment_1011999

in dat filmpje hebben ze een veel grotere toren dan in het echt op de ps2!

ik dacht ook van ik moet die toren vinden, maar dat lukte dus niet omdat ik alleen dacht dat ie zo groot was! :duh:

Geplaatst:
comment_1012007
in dat filmpje hebben ze een veel grotere toren dan in het echt op de ps2!

ik dacht ook van ik moet die toren vinden, maar dat lukte dus niet omdat ik alleen dacht dat ie zo groot was! :duh:

De toren in het filmpje is ook niet de toren die er normaal hoort te staan. Deze toren is duidelijk een mod. De standard toren is hetzelfde als in de PS-2 versie. ;)
Geplaatst:
comment_1012139
Nou,ik ben al een keer met een motor in die marker gaan staan,maar er gebeurde niets hoor.. :N
Als je het goed doet kom je uit bij een trapje op het dak, dan hoef je alleen nog de trap op te rijden, moet jou ook lukken. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.