Geplaatst: 7 juni 200817 jaren comment_1009837 GTA IV is al een tijd geleden uitgekomen maar wat me ook is opgevallen is dat je een kogelvrij vest niet kan zien als je die aanhebt , terwijl hier overall op t forum staat dat je die wel ziet onder t lopen ? Alvast Bedankt
Geplaatst: 7 juni 200817 jaren comment_1009842 Ik heb er zelf niet erg op gelet, maar volgens mij zie ik hem ook niet als ik het draag
Geplaatst: 7 juni 200817 jaren comment_1009876 Ik denk dat ze bedoelen, dat je wel het balkje onder het lopen kan zien.
Geplaatst: 7 juni 200817 jaren comment_1009973 das blijkbaar nog een niet waargemaakte belofte belofte van de MAKERS zelf? of geruchten door gamers.... zoek het verschil. En dan nog. who gives a damn of je het nu ziet of niet.
Geplaatst: 7 juni 200817 jaren comment_1009975 Je kunt wel rond de radar zien hoeveel 'Bescherming' je nog hebt van het vest. Maar je kunt niet zien dat je zelf je vest aan hebt. Nico heeft gewoon z'n kleren aan je kunt dan niet zien dat hij een kogelvrij vest aan heeft. GTA IV draait op realiteit maar sommige dingen dat maakt Rockstar er echt niet in. DSgregor
Geplaatst: 7 juni 200817 jaren comment_1010312 een kogel vrije vest draag je onder je kleren dombo's volgens mij kun je het boven en onder je kleding dragen dombo
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011469 een kogel vrije vest draag je onder je kleren dombo's volgens mij kun je het boven en onder je kleding dragen dombo sorry hoor maar een kogel vrij vesr is bedoeld voor soort van GEHEIME bescherming daarom dragen ze het ook onder de kleren en niet boven dan is het geen geheim meer dombo:P
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren Auteur comment_1011492 een kogel vrije vest draag je onder je kleren dombo's volgens mij kun je het boven en onder je kleding dragen dombo sorry hoor maar een kogel vrij vesr is bedoeld voor soort van GEHEIME bescherming daarom dragen ze het ook onder de kleren en niet boven dan is het geen geheim meer dombo:P maar ik bedoelde dat hier overall op t forum werd gezegd dat je je kevelaer wel zag dombo"s
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011572 een kogel vrije vest draag je onder je kleren dombo's volgens mij kun je het boven en onder je kleding dragen dombo sorry hoor maar een kogel vrij vesr is bedoeld voor soort van GEHEIME bescherming daarom dragen ze het ook onder de kleren en niet boven dan is het geen geheim meer dombo:P maar ik bedoelde dat hier overall op t forum werd gezegd dat je je kevelaer wel zag dombo"s wat is een kevelaer?
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011653 Hij bedoelt Kevlar neem ik aan Volgens mij draagt Niko wel kevlar, want als je kleren gaat passen bij Perseus bijv. zie je wel dat ie een (klein) buikje heeft terwijl ie helemaal niet dik is ofzo
Geplaatst: 9 juni 200816 jaren comment_1011752 das blijkbaar nog een niet waargemaakte belofte belofte van de MAKERS zelf? of geruchten door gamers.... zoek het verschil. En dan nog. who gives a damn of je het nu ziet of niet. het heeft volgens mij in wat interviews en previews gestaan, en de enige echte dan houser was daarbij, dus een belofte van de makers
Geplaatst: 9 juni 200816 jaren comment_1011924 das blijkbaar nog een niet waargemaakte belofte belofte van de MAKERS zelf? of geruchten door gamers.... zoek het verschil. En dan nog. who gives a damn of je het nu ziet of niet. het heeft volgens mij in wat interviews en previews gestaan, en de enige echte dan houser was daarbij, dus een belofte van de makers Daniel, kweenie hoor, maar als je zegt het heeft VOLGENS MIJ.... dan is het niet echt een belofte van de makers als het niet echt klopt... Niko met een kogelvrij vest lijkt me toch al heel lelijk.... maar meestal met een kogelvrij vest, draag je die onder je kleding, zodat de politie het niet weet, anders gaan ze natuurlijk daar niet mikken... dus het is gewoon realistisch dat je het niet kan zien... als er kleren waren waar je de buik kon zien, oke, maar die is er niet...
Geplaatst: 10 juni 200816 jaren comment_1012674 Om eens en voor altijd duidelijk antwoord te geven op de vraag van de topicstarter: Of het nu: - Wel of geen belofte van de ontwikkelaars is geweest - wel of niet hier op het forum heeft gestaan - wel of niet lelijk zal zijn - zo is dat Niko wel of niet een buikje heeft - vervolgens wel of niet kleding is waar het buikje in te zien is - zo is dat het vest wel of niet van kevlar is gemaakt - zo is dat niko het nu onder of op zijn kleren draagt - wel of niet geheime bescherming is - zo is dat er hier nu wel of niet dombo's zijn - zo is dat dit topic nu wel of niet tijdverspilling/nutteloos is Bodyarmor is alleen zichtbaar rond je radar maar het is niet te zien dat Niko het draagt. Bewerkt: 10 juni 200816 jaren door repbon
GTA IV is al een tijd geleden uitgekomen maar wat me ook is opgevallen is dat je een kogelvrij vest niet kan zien als je die aanhebt , terwijl hier overall op t forum staat dat je die wel ziet onder t lopen ?
Alvast Bedankt