June 7, 200818 yr Waar is dat? Het is een screencap uit trailer 1. Ik ben het volgens mij nog nooit tegengekomen in het spel.
June 7, 200817 yr Waar is dat? Het is een screencap uit trailer 1. Ik ben het volgens mij nog nooit tegengekomen in het spel. Het is de bank of liberty city, waar ook de misse tree leaf clover zich afspeelt, je kan hem hier vinden: Klik hier om de SnapMap te bekijken
June 7, 200817 yr Author Ik kom niet meer in het gebouw Is er geen sneaky glitchmanier waarop je gebouwen uit vroegere missies kan bezoeken? Want al die huizen en gebouwen zijn maar een maal betreedbaar.
June 13, 200817 yr Misschien nog in multiplayer? Daar zijn namelijk ook bepaalde deuren die normaal vergrendelelt zitten open. Zoals de deur van het kantoortje van de advocaat die je moet vermoorden.
June 14, 200817 yr Misschien nog in multiplayer?Daar zijn namelijk ook bepaalde deuren die normaal vergrendelelt zitten open. Zoals de deur van het kantoortje van de advocaat die je moet vermoorden. In de single player kan je ook in het kantoor van de advocaat, alleen niet via de hoofdingang. Loop een stukje om het gebouw heen, en je kan binnen. Het volledige interieur, dwz de etages, het kantoor en twee of drie andere werkruimtes zijn volledig bereikbaar!
Waar is dat? Het is een screencap uit trailer 1. Ik ben het volgens mij nog nooit tegengekomen in het spel.