Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Forza toermooi! leuk iedee of niet?

ik heb een iedee om een forza toernooi te houden met gtaforum leden.

vinden jullie het een goed iedee, dan maak ik een topic met info erin ,vinden jullie het een kut iedee dan maak ik ook geen topic!

zo dus wat vinden jullie van mijn iedee?

ps het maakt niet uit hoe goed je bent want ik ben ook low skil :puh: (speel forza op normal)

Featured Replies

  • Author
Hoe wil je dat gaan doen,zo'n toernooi?

gwn via player match op xbox live

Ik heb geen xboxlive en ik ga het ook niet meer kopen. Nu de 360 uit is is er toch niemand meer online op xbox live.

  • Author
Oké.Zal graag mee willen doen,maar heb geen Xbox Live account.

da is jammer!

Ik vind het niet z'n goed idee, want op de forum heeft niet iedereen een Xbox(Live), en een XboxLive kost ook nog geld elke week (Of maand, dat ben ik vergeten).

Ik vind het niet z'n goed idee, want op de forum heeft niet iedereen een Xbox(Live), en een XboxLive kost ook nog geld elke week (Of maand, dat ben ik vergeten).

En niemand koopt tegenwoordig meer xbox live. Nu de 360 uit is zijn ze alleen nog maar daar online.

  • Author
Forza 1 of Forza 2?

forza 2 als je die hebt voeg je me maar toe op xbox live

Zeur niet zo veel man het is ook niet verplicht om mee te doen. Als je toevallig xbox live hebt dan post je hier ff je naam zodat hij je kan toevoegen en hij een toernooitje kan houden als je het niet hebt dan post je gewoon niet .

  • Author
Zeur niet zo veel man het is ook niet verplicht om mee te doen. Als je toevallig xbox live hebt dan post je hier ff je naam zodat hij je kan toevoegen en hij een toernooitje kan houden als je het niet hebt dan post je gewoon niet .

heb jij xbox live en forza 2?

jah allebei en ik ben verdomd slecht in forza 2 maar ik heb wel net een logitech 360 stuur binnen !

Edited by cesar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.