June 7, 200818 yr ik heb een iedee om een forza toernooi te houden met gtaforum leden. vinden jullie het een goed iedee, dan maak ik een topic met info erin ,vinden jullie het een kut iedee dan maak ik ook geen topic! zo dus wat vinden jullie van mijn iedee? ps het maakt niet uit hoe goed je bent want ik ben ook low skil (speel forza op normal)
June 15, 200817 yr Ik heb geen xboxlive en ik ga het ook niet meer kopen. Nu de 360 uit is is er toch niemand meer online op xbox live.
June 18, 200817 yr Author Oké.Zal graag mee willen doen,maar heb geen Xbox Live account. da is jammer!
June 21, 200817 yr Ik vind het niet z'n goed idee, want op de forum heeft niet iedereen een Xbox(Live), en een XboxLive kost ook nog geld elke week (Of maand, dat ben ik vergeten).
June 22, 200817 yr Ik vind het niet z'n goed idee, want op de forum heeft niet iedereen een Xbox(Live), en een XboxLive kost ook nog geld elke week (Of maand, dat ben ik vergeten). En niemand koopt tegenwoordig meer xbox live. Nu de 360 uit is zijn ze alleen nog maar daar online.
July 4, 200817 yr Author Forza 1 of Forza 2? forza 2 als je die hebt voeg je me maar toe op xbox live
July 8, 200817 yr Zeur niet zo veel man het is ook niet verplicht om mee te doen. Als je toevallig xbox live hebt dan post je hier ff je naam zodat hij je kan toevoegen en hij een toernooitje kan houden als je het niet hebt dan post je gewoon niet .
July 9, 200817 yr Author Zeur niet zo veel man het is ook niet verplicht om mee te doen. Als je toevallig xbox live hebt dan post je hier ff je naam zodat hij je kan toevoegen en hij een toernooitje kan houden als je het niet hebt dan post je gewoon niet . heb jij xbox live en forza 2?
July 10, 200817 yr jah allebei en ik ben verdomd slecht in forza 2 maar ik heb wel net een logitech 360 stuur binnen ! Edited July 10, 200817 yr by cesar
ik heb een iedee om een forza toernooi te houden met gtaforum leden.
vinden jullie het een goed iedee, dan maak ik een topic met info erin ,vinden jullie het een kut iedee dan maak ik ook geen topic!
zo dus wat vinden jullie van mijn iedee?
ps het maakt niet uit hoe goed je bent want ik ben ook low skil
(speel forza op normal)