June 7, 200818 yr Dat vroeg ik me ook al af. Maar nu weet ik het dus. Kga meestal maar gewoon multiplayer doen als ik op die andere eilanden wil.
bij hoeveel % speel je het 2de eiland vrij en bij hoeveel het 3de ???
MvG kevin